3

64 10 5
                                    

"Mİ-MİDORİ! ! " diye bağırdı Taro. " YANİ MİDORİLER! " diyerek devam etti. " Ben Midori demiyorum. Benim tabirim ile GhY0-56. En iyi deneylerimden biridir. Meyvesini çok iyi verdi anlarsın ya hani- " Kaga sözünü bitirmeden Taro konuştu. " NE DİYORSUN SEN BE MANYAK HERİF ! " diye bağırdı Taro. " Ne oluyorsun. Meyvesi dediğim. Haraketleri , tavırları ve tepkileriydi. Sen düşünüyordun ? Aaa şimdi anladım...seni ergen seni- " " SUS BE ! "

***
" Şimdi eğitim bölümüne gidip orada dövüşmeyi öğreneceksin. " dedi Budo. " Eğitmen kim ? " diye sordu Taro. " Göreceksin. " dedi Budo. Taro ile Budo büyük bir salona girdi. " BENİ DİNLEYİN DOMUZLAR ! SON 2 HAFTADIR OLUŞAN KAYIPLARIMIZ ÇOK FAZLA SİZ ŞEREFSİZLER ÖTEKİ TARAFI MI BOYLAMAK MI ISTIYORSUNUZ HA !? SÖYLEYİN BANA  İTLER ! " Ayano etrafa emirler yağdırıyordu. " A-ayano !? " Taro şok olmuş bir şekilde Ayano 'ya bakıyordu. " Sen yeni gelendin değil mi ? İsmin neydi ? Kaiot ? " diye sordu Ayano. " Hayır yaklaşamadın bile Ayano-san sadece 2 saat önce benle konuştun nasıl- " Ayano, Taro 'nun sözünü kesti. " İsmin umurumda değil. Burada 150 kişi var. Herkesin adını ezberleyemem. Mesela yanında kinin adını bile bilmiyorum. " dedi Ayano. " Haha çok komiksin Ayano  !" dedi Budo. " Üstünü giyin ve buraya gel. Eğitim başlıyor. " dedi Ayano.

***
Taro üstünü giyindi ve arka sıraya geçti. Yanındaki herkes kaslı ve iri yarıydı. " Burada hayatta kalamam..." diye düşündü Taro.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Element SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin