UÇUYORUM

Annem yanımıza gelip"eee bizde insanız "babamla ben gülmeye başladık.Babam beni bırakıp ayağa kalktı.Bu sefer annemede sarıldı.Mutlu bir şeklide masaya

geçtik.Annem ve babam nasihat vermeye başladılar.Aman sıkı giyin,arkadaşlarina takılıp okulu boşlama.Ailemin  çok istekleri vardı sira bana geldi ben tek bir

şey istiyordum daha doğrusu istemiyordum" KARDEŞ ".Ben kardeş olayına neden bu kadar takmıştım ya kendimi anlamıyordum.Ben içimden bunları

düşünürken babamın dürtmesiyle kendime geldim.

BABAM:İstersen telefonunu burda bırak yurt dışında yenisini alırsın.

(Aslında iyi olurdu bu telfondan sıkılmıştım)

BEN:Olur benim için sorun yok

BABAM:Almanya'ya gidince bizi arkadaşlarının telefonumdan ara,senden haberimiz olsun tamammı?

BEN:TAMAM:-)

dedim ve yemeğime devam ettim.Masadan kalktık,ben annemle masayı toplarken babamda valizim almak için yukarı çıktı.Birden annem bana erkeklerle ilgili

öğüt vermeye başladı.

ANNEM:Kızım ordaki erkeklere güvenme hatta hiçbir erkeğe güvenme hiçbirine kendini  kaptırma.Tek ve en çok seveceğin kişi daima kocan olsun.Şu anda gençsin bu tür hataları yapman çok normal.Ama en önemlisi hatalarından ders çıkarabilmendir.Bu lafimi da hiç bir zaman unutma canim kızım.

Annem konuştu ama tam konustu .Konuşmamız bittikten sonra babam gelmişti.Zaten bizde masayı toplamıştik.Babam valizimi dışarı çıkardı annem de

hazırlanmak için yukarı çıktı.Bizde hazırlanıp evden çıktık.Babam valizi bagaja koydu.Annemde 5 dakika sonra gelmişti.Babam arabayı çalıştırdı.Artik gitmek

için hazırdık.Buraları unutmamam gerekiyordu sonra kendi şehrime yabancı olurdum.Ben etrafı izlemeye dalmışım nasıl geldiğimizi anlamadım.Annemle

beraber arabadan indik,babam arabayı park etmek için gitti.Uçağımın kalkmasına az kalmıştı.Zaman ilerledikçe benim  heyecanımda artıyordu.Acaba orda

nasıl bir hayet beni bekliyordu merak ediyordum doğrusu.Artik gitme vaktim gelmişti.Annem ve babam kapıya kadar gelmişti.Ama bundan sonra onlar içeri

giremezdi.Arkama bakarak kapıdan uzaklaşırken annem ve ben ağlamaya bâşladık.Babamında gözleri dolmuştu ama annemi tesilli ediyoru.Uçağa ilk

adımimı attım artık tektim.Bundan sonra kendi ayaklarım üzerinde durmam gerekiyor.Koltuğum biraz arkadayı,olsun benim için daha

iyiydi.Buldum,koltuğuma geçip yerleştim.Kulaklığimı taktım,gözlerimi kapattım ve uçağın havalanmasını bekledim.Ewet artık uçuyordum.Sabahtan beri çok

yoruldum,bari biraz dinleneyim.Uyandığımda camdan dışarıya bakmaya başladım.Birden arkamdan biri beni durttü.Kafamı bi çevirdim, Allahım karşımda

manken gibi bir çocuk.Özene bezene yaratılmış dedikleri tam da buydu işte .Acaba mankenmiydi?Ama manken olmak içinde çok gençti.Bir gömlek giymiş

vücuduna yapışmış bütün kasları ortadaydı.O gömleğin düğmelerini nasıl kapattı merak ettim doğrusu.Benimle konuşmaya başladı,seside kendi gibi çok

zarifti.Tanışmak için elini uzattı,bende uzettım tabi.Bana adımı sordu kekeleyerek Ha ha hayal.Hayatimda adımı söylerken hiç bu kadar

zorlanmamıştim.Bende adını sordum.Adı Çağlarmış.Yolculuğum müzik dinleyerek geçmicekti.Sohbet etmeye başladik.Ben sussam sürekli o konuşsa yinede

sıkılmazdım.Almanya'ya neden gittiğimi sordu bende"bundan sonraki okul hayatım orda devam edicek "bende Çağlar'a neden gittiğini sordum, o da okumak

için  gidiyormuş.Aynı okulda okusak ne güzel olurdu.Hayatı da hiç bu kadar güzel yolculuk yapmamıştım.Zaman çok hızlı geçmişti.Kadın iniş için anons

yaptı.Neden bu kadar çabuk geçmişti.Belki kader bizi bir daha karşılaştırırdı.Uçak çoktan inmişti.Bizde uçaktan indik.Çağkar birden gözden kaybolmuştu.

Benimle vedalaşmadan nereye kayboldu yaaa.Valizleri bekleme yerine gittim.Moralim bozuktu.Kaşke son bir kez görseydim onu.Valizim gelmişti.Aldım,kapıya

doğruilerlerken kapıda Çağlar'ı gördüm çok mutlu oldum hemen yanına gidip nereye kaybolduğunu sordum.İşi varmış ondan dolayı gitmiş.Bana nereye

gidiceğimi sordu.Ev adresi çantamdaydı.Çıkarıp kağıdı Çağlar'a verdim .Adresi aldı yüzünde bir gülümseme belirdi.Neden güldüğünü sordum.

ÇAĞLAR:Senin gidiceğin yer bizim evin iki sokak yukarısında

BEN:Şakamı yapıyorsun?

ÇAĞLAR:Yoooo gayet ciddiyim.Ben gidiyorum hadi senide götüreyim.

Ben ne diyeceğimi bilemedim.Taksi çoktan gelmişti Çağlar valizimi elimden alıp ,kendi valızi ile bagaja yerleştirdi.Taksiye binip adresi verdi.