Capitolul 2

4.1K 153 5
                                    

Sarah pov :

-Nu ti-ai ales persoana potrivita ! Ma intorc cu spatele la el si o caut cu privirea pe Vanina . Ah mai bine o las sa mai "vaneze" . Ma indrept spre iesire cu capul in telefon ca sa-i scriu Vaninei ca merg dar nu apuc sa zic nimic pentru ca ma ciocnesc de cineva, iar telefonul meu cade jos si se sparge . -Hei , acum trebuie sa-mi iau alt telefon . Esti multumit ?

- Scuze bombonico dar ar trebui sa fi mai atenta . Uite iti iau eu altul ca sa vad un zambet . Perseviateta din vocea lui si zambetul ala la fel de pervers imi provoaca greata . Desigur ca baiatul asta ma crede vreo jucarie ..

- Oh baiatu' mai spune-mi o data "bombonico" si tu o sa ai nevoie de o operatie . imi iau telefonul de jos apoi plec ,dar inainte sa ies ii aud ranjetul diabolic .

Ziua urmatoare :

Trrr-Trrrr

Mda desi ma doare capul de moarte si nu am chef de scoala tot trebuie sa ma duc . cu cateva miscari si incercari m-am ridicat din pat apoi m-am dus sa fac un dus . Dupa minunata relaxare de 15 minute m-am dus spre dulap si m-am multumit luandu-mi o bluza alba , peste o geaca de piele . o pereche de pantaloni mulati negri , iar parul l-am lasat pe spate .

Am iesit din camera , pe hol asteptandu-ma Matt , care era pe jumatatte adormit .

-Hm , neata ce faci aici ?Ma astepti cumva ? Il deschise ochi trezindu-se .

- Neata' Da te astept , acum haide . Defapt Inainte sa faci un pas trebuie sa-ti spun ceva , pai ...va veni un prieten de al tatei cu familia lui . vor sta pentru cateva zile , iar tu va trebui sa imparti camera cu baiatul lor. Cam atat haide .Nelasandu-ma sa zic ceva ma impinge pe hol .

Scoala idioata . Acum mi-am dat seama ca directorul e chiar omul care sta cu noi .Desi nu l-am vazut si nu mi l-a prezentat nimeni va trebui sa merg la el si sa-i zambesc. Da chiar am o viata minunata . Matt plecand la orele lui iar eu ramanand singura .

Cateva minute am privit usa maronie apoi cu putina ezitare am batut usor . Am asteptat cateva minute apoi am auzit un "intra" gros , foarte rece.

Am deshis usa apoi l-am privit pe barbatul din fata mea .Atat de mult seaman cu el .

- Buna ..dimineata , domnule director . Imi face semn sa ma asej pe scaun , iar eu asa fac ,

privindu-i fiecare miscare .

- Uite, Sarah poti sa-mi spui "tata" . Imi pare rau ca nu am fost alaturi de tine atatia ani , si imi pare nespus de rau pentru ce ai patit . Nu vreau sa ma vezi ca pe un dusman . Eu..am facut cea mai mare greseala atunci cand am plecat si v-am lasat singure . Te rog iarta-ma . Fata lui plina de regrete m-a facut sa stau pe ganduri .Adica a gresit toata lumea grseste . Ar trebui sai dau o sansa . O merita ..cred. Cu un mic zambet un coltul guri spun :

- Bine ai o sansa . N-o strica. Un zambet pana la urechi i-a aparut apoi revenind la o voce serioasa spune :

- Bine . Apropo imi pare rau pentru ca a trebuit sa ne intalnim asa . Incepe sa caute printre sertare apoi imi inmana o foita numita "orar" . spun un multumesc apoi iau orarul si ma indrept spre clasa . Yeey , am matematica iubesc ora asta . Stiu ca multora nu le place materia asta dar eu nu sunt printre ei .

Intr-un final gasesc si eu clasa apoi bat usor la usa si intru inrosindu-ma cand vad atatia ochi pe mine .

- B..una dimineata!

- Ah buna dimineata . tu trebui sa fii eleva noua ?! Poti sa ni te prezinti ? Cateva clipe am stat si m-am uitat la el .Pot spune ca are 28 de ani , blond , cu ochi verzi su un corp plin de musci . Ah costumul ala si cravata ...

Good girl loves bad boy: His gamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum