I Love You Idiot

196 15 1
                                    

#ILoveYouIdiot

#Part3

Hari berganti hari kini genap 3minggu sa kerja cnie Ofis... Penat jugak lah dgn tekanan kerja lagi bkin sa btl² stress tp demi utk mencari pengalaman sa ttap kasi kuat hati sa.. Yg paling sa nda buli lupa, tu prangai abg sa yg mkin lama mkin weird sama sa... 😪 Lagi nda msuk d fkiran sa msa sa ingt yg first day msuk kerja... Who knows that annoying guy is my bos😏...

*Flashback*

"Kau?"

"Hye heidi... Welcome to my company..  I'm james..." - James

"Do you know her?" - Stella

Pndangan Stella beralih dri wajah james ke wajah sa.. Sa buat muka yg teda prasaan seja... Lpas tu sa silang tgn.. Deii sa buli lupa pulak yg sa nie mkn gaji yg c james tu boss sa😂..

"Btw heidi... Perkerjaan yg kmu mnta tu tdak sesuai dgn degree kmu.. So kmu tdak dpt d terima berkerja d cnie so.. " - James

"Wait, what? Nda d terima?  Why?  I mean kn sa d sruh lapor diri sa ingt sa kna approve sdh kerja cnie.. And btw mmg lah nda sesuai but sa mw cari pengalaman seja.."

Kata sa pnjang lebar.. 😂 heidi² sdh lah ko potong ayat boss ko, pndai² lagi ko bnyk ckp diii... Terus kama bsar mata c boss tingu prangai ko nie..  😂 C boss james tingu seja gia sa b'ckp tp smpat beii dia signal c Stella spaya keluar..

"Sdh abis ckp?" - james

Trus sa buat muka "Don't care" sa sama dia smbil sa silang tgn lpas tu sa kasi rolling mata sa p atas😂.. Dia tersengih tingu sa r lpas tu dia senyum² lagi tingu sa bru dia bgun dri kerusi tmpat dia dduk bru dia maju p tmpat sa lpas tu dia jln keliling sa lagi... Lpas dia kasi dekat muka dia sna blakang tengkuk sa, buli sa rsa dia punya nafas tu yg pnas sa d blakang leher sa... Klu sa pusing nie kompom sa terkiss dia nie.. 😅

"Mmg teda kerja sesuai dgn degree ko nie n that's y teda tmpat ko d cnie but, sa mw ko kerja d bwa abg sa, i mean jd PA dia.. Sbb PA dia bru seja resign, coz dia ikut hubby dia pndah keluar negara..." - James

Soft seja suara dia berckp d blakang sa lpas tu cara dia b'ckp berbisik² yaii meremang bulu roma I😂.. Trus sa pusing "cupp!" Nah kan apa sa ckp, terkiss sdh😫 tersentap gia sa seketika, dia pun mcm t'kejut beii tp trus dia snyum bru dia pgang bbir dia areeiii😏 benci sa dgn dia nie tau..

*End FlashBack*

Trus sa geleng kpala bila ingt pasal tu... Lpas tu sa trus buat kerja sa, nda lama bunyi bip telefon d meja menandakan signal yg c boss mw jumpa sa..

Sa jln p bilik c boss then sa ketuk beberapa kali sebelum membuka pintu.. Tertera nama d atas meja *Gerard thomsom* sa dduk d dpan boss sa, msa nie boss sa fokus sama kertas kerja d tgn nya then dia angkat muka tgok sa lpas tu snyum.. Oo wow for the first tyme i saw his smile... So charming 😍😍 hish mokirayao pulak c heidi nie😂.. Trus sa berdehem bru sa snyum balik sma boss gerard.. Beza boss gerard sama james sgt jauh.. Klu c james nie nmpak nakal dan bnyk ckp but boss gerard nie pendiam dan serius seja kama tu muka and yess dia lah yg sa langgar hari tu d mall 😅..Thank god dia teda mnta bayar atau ganti rugi hahaha...

"Eherm.. Onna" - Gerard

Oo wow first time kama last name sa kena mention.. Terkeras sa skijap then bru sa menyahut..

"Err..  Yes boss what can i help you?" - sa

"Hmm... This one nda btl nie, buli ko kasi betulkan kah?" - Gerard..

"Oo okay... That's all boss?" - Sa

"Yeah.. Umm wait.. Make me some coffee please." - Gerard

"Okay boss.. Excuse me" - Sa

I Love You IdiotWhere stories live. Discover now