My Love Mr.Bad Boy
Chapter 10
"abang hendry...???
"helen???
Gedebuk!!!!!
"ouchhh!!!!" jerit natasha bila hendry melepaskan badan nya secara tiba2...
"tasha???" kata hendry menoleh ke arah natasha bila mendengar natasha menjerit ke sakitan..
"abang!!!!" marah helen bila dia melihat natasha berbaring menahan sakit...
"abg nak bunuh anak orang kah??" kata helen sambil mendekati natasha yang masih terduduk lemah sambil mengosok punggungnya...
"abg tak sengaja bah..." kata hendry mahu mengangkat natasha lagi...
"stop!!!! mana lagi tuan nak buang saya ni??" tanya natasha menepis tangan hendry rasa nak meletop pula dia... sakit hati dia kena buang macam tu...
"lah.... nak angkat masuk rumah lah..." kata hendry sekali lagi mencoba mengangkat si natasha...
"ehhhh!!!! tak payah... saya dapat jalan sendiri bukan saya cacat pun.. ni kalau tuan yang angkat lagi jangan2 menjadi cacat terus tak dapat bergerak..." sindir natasha...
helen senyum2 melihat mereka berdua.. baru ada yang berani melawan cakap si hendry selain dari dia seorang..."emmm.. berani juga ni amoi ohh... tapi pelik kenapa abg tak naik marah pula bila dia melawan... siapa kah dia sebenarnya ?? jangan2 dia perempuan simpanan abg lagi kot?? tak pa saya akan pastikan kamu tak akan bertahan dengan saya!!" kata helen dalam hati...
"kamu ni banyak cakap ohh... saya tinggalkan kat luar ni baru tahu.." kata hendry sudah mula mahu marah...😠😠
"tengok2.. nanti orang cakap dia tak matang marah pula... dasar masih budak... marah lah kalau berani nanti saya viral tu cerita pasal emmmmm...." natasha meronta-ronta minta mulut nya dilepas... hendry menutup mulut natasha bila natasha nak menyebut hal tadi...
"boleh tak kamu diam" bisik hendry ditelinga natasha sambil dia menutup mulut natasha...
"cerita apa tu??? macam penting je??" tanya helen...
"tak da pa2..."
"pasal ni tuan lah"
jawap hendry dan natasha serentak... natasha dapat bersuara sebab hendry menlonggarkan tangan nya bila dia menjawap pertanyaan si helen..."ohho.... jalan yang sangat mudah...👏👏" kata helen dalam hati gembira dia tahu yang abg dia paling pantang orang sebut2 pasal peribadi dia... tak sabar dia menunggu natasha kena marah...
"pasal apa?? jom kita cerita kat dalam" kata helen sambil menarik tangan natasha supaya dapat berdiri...
"tasha!!!!" jerit hendry dari luar...
natasha dan helen sama2 ketawa...
hendry pula yang stress..."mati2.... sekarang ada dua monyet saya perlu jaga" kata hendry mengeluh panjang...
natasha dan helen sama2 duduk di sofa ruang tamu bercerita pasal hendry...
"macam tu lah cerita nya cik helen..." kata natasha...
"dia pakai boxer pink???" tanya helen sambil ketawa keluar air mata... sengaja mengapi-api supaya hendry menjadi marah...
"itu bukan pink ok... tu merah muda... kamu ni tak kenal ke mana pink mana merah" marah hendry sebab malu... helen tersenyum melihat hendry mula marah...
"tapi saya nampak macam warna pink bah..." kata natasha...
helen ketawa saja sekali datang nanny bawa air oren..."hai nanny... saya rindu nanny..." kata helen terus memeluk nanny...
YOU ARE READING
My Love Mr.Bad Boy
RomanceMy Love Mr.Bad Boy sinopsis Natasha seorang gadis remaja yang baru saja kehilangan keluarganya.. selepas kematian keluarganya natasaha menjadi hilang arah kerana seorang anak tunggal begitu juga dengan mumy dan dady nya yang juga anak tunggal nata...