BÖLÜM 3

356 12 0
                                    

Facebook twitter derken zamn çok çabuk geçti . Zil çalınca müdürün yanına doğru ilerledim. Yeni sınıfım nasıldı acaba diye merak ettim...

BERK AKIN

Yine geç kalmıştım doğru banyoya gittim ve 5 dk içinde geri çıkmıştım bu bi dünya rekoru !!!!!!

Doğruca kahvaltı masasına ilerledim . Annemi öpüp azıma zeytin koydum tam gidiyordum ki :    

-Berkcim  kahvaltı etsene ! Kaç haftadır düzgün kahvaltı vetmeden okula gidiyorsun.Her zamanki gibi annemin gözünden bişey kaçmıyor.

-Anne ben okulda atıştırıyorum diyip koşarak çıktım. Bu gün okula yeni bir çıtır gelcekti merak ettim ve istemsiz sırıttım.

- Gidebiliriz

-Tamam efendim

Arbadan indiğimde mütiş zamanlama dedim tam o sırada zil çalmıştı çünkü.

                                            

Hızla sınıfa ilerledim her zamanki yerim beni bekliyodu serkan hemen konuşmaya başladı    

-Abi yeni gelen kızı gördün mü  resme taş ya taş  
-  Hayır görmedim tenefüste iyice tanışırızz  ... ;))

Deyip sırıttım  dersin 10. dakikasına kapı açıldı ve müdür girdi yanında bir kızla

-Arkadaşlar bu yeni nakil gelen öğrenci ADA SU TANER ada yerine geçebilirsin

dedi ve boş olan önümdeki sıraya geçti .

Kiz taş abi yaa sarıya yakın saçlarını salık bırakmış mis gibi kokuyodu gözleri büyük ve maviydi fiziği desen 10 üzerinden 1000000000 o derece yani !!!! ama bana bile bakmadan yerine geçti bu hiç olmıyacak bişeydı.

   Her kiz benimle çikabilmek için can atarken yüzüme bile bakmadı acaba sevgilisi mi vardı ?           .....

                                                     

Bunları merak ederken bizimkiler yani serkanlar kızı kesiyordu hafiften sinirlendim ama zil sonunda çaldı. Hemen kızın yanına gittim ve konuşmaya başladım.

-Ben berk                

                                    .....

BIRAKMAM SENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin