Beş saat ne giyecegim hakkında düşündüm allahtan ayça bize gelmişti de durumu kurtarmıştım. Çünkü serkanın nasıl bir oarti verdiğinden bir haberdim. Ayça bizim eve gelince ilk aç olduğumuz için sandwich yaptık. Sohbete başladık.
- Serkan nasıl partiler verir ? yani konsepti ne ? diye sordum.
-Genelde herkes kafasına göre takılır. Ama çoğunlukla kızlar elbise giyerler erkeklerse spor takılırlar. Sen gelmeden önce iki üç kez daha böyle bir parti oldu ve heres sana tarif ettiğim gibi giyindiler.
-Hımmm öyleyse sen ne giyceğine karar verdin. diye sordum
- Tabiki de karar verdim izini de kopardım. Zaten annemlerde biliyor artık. Parti diyince kime diye sormuyorlar bile anında anlıyorlar serkanın olduğunu...
-Eeee hadi kalkalım benim odama geçelim.
odama gittik ve doğru giyinme odasına geçtik bir kaç kez bunla gidicem desemde içime tam olark sinmemişti.
BERK
-------
Serkan sadece soru sorma taktiğiyle gitti ve kızıla hemen tanıştı. Sonra su soruyu anlatırken serkan sadece kızı izliyordu. Kız bunu farkedince kulağına yaklaşıp birşey dedi ama ben duyamadım .
Serkan o anda kitabı alıp hafif bir sırıtmayla sırasına oturdu . Konuşmaha başladı:
- Abi kız güzel olduğu kaadar zekide hemde baya !!!! kızın yanına gittim her zamnki taktiği uyguladım ama kız yemedi kulağıma yaklaşip ben bu numaralara kanmam dedi inanabiliyomusun ???
-Belliydi zaten bende yanına gittiğimde bana posta koydu , bu kız zor... AMA BEN ZORU SEVERİM :)
her zaman ki gibi sıkıcı bir edebiyat dersinin de sonuna geldik bir daha olmamak üzere görüşürüz. Tamam sustum . Neyse son derse bitti ve eve gittim.
ADA SU
---------
Alışverişe gitmeye karar verdik . Ben yine siyah vanslarımı siyah deri taytımı ve salaş tişört ümü giydim. ve çıktık. Hep geldiğim AVM' lerden birine girdik. Birçok yeri gezdik ayçayla.
O kendine tam yaz havasına uygun tiril tiril bir elbise aldî pek tarzım olmasada beğendim. Artık ayaklarımızın şişmeye başladığını anlayınca oturup yemek yemeye karar verdik. -öldümmmmmmmm
Ayça benim gibi çok yiyip kilo almayan cinsten ama ben yine de sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Ayça kendine popeyes dan büyük boy kova istedi bende yerdim ama ben bu tür şeyleri yersem duramadığımı bildiğim için ton balıklı salatayı tercih ettim.
Yemeklerimizi bi güzel yedikten sonra kalan mağazaları gezmeye devam ettik. En son girdiğimiz mağazada gözüme çok şık bir elvise takıldı. Kıpkırmızı- cırtlak değil kalın askılı belde oturtmalı belden sonrası kabarık üstünde siyah gül desenleri olan çok güzel bir elseydi. Diğerlerine bakmadan hemen onu aldım. İçime sindi valla . Şimdide ayçayla ayakkabı sezonunu gezdik ben elbisem kadife olduğu için kadife boti aldım . Ayçada kadife gizli topuk platformlu siyah ayakkabı aldı .
-çok güzel olucaz dedim
- evet canım ben de öyle düşünüyorum.
sonra gülmeye başladık. Ve evlerimize dağıldık. Akşamki partiye hazırım diye düşündüm kimseye yüz vermicem diye düşündüm. Aslında aşk güzel ama doğru insanla yaşarsan güzel bence . Neyse ćok edebiyat yaptim ben giyiniyimmm.
BERK
---------
Eve.geldim odama çıkıp partiye kadar pes oynadım . baktım 1 saat kalmış acele etmeden duş aldım dolaptan siyah gömlek siyah spor pantolon ve kırmızıya yakın kadife spor bir ceket giydim. Aklımda hala yeni gelen kız var. Onu bana çeken bişey var diye geçirdim aklımdan . Hem giyinip arabaya atladım . Doğru serkanların eve...
.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIRAKMAM SENİ
Teen Fiction-Yeter artık bıktım peşimde dolanmandan etrafımdakilere zarar vermenden ! yeter anlıyomusun yeter bırak artık beni çık hayatımdan !!! -Bırakamam seni ! sen hayatıma girdiğinden beri hayatım sadece sen oldun !