YENİ BÖLÜM 1 HAFTA İÇİNDE GELİR NE KADAR ÇOK OKUNURSA HİKAYEYİ O KADAR UZUN TUTACAĞIM. YORUMLARINIZA AÇIĞIM.
Babam ülkenin kralıydı. Ve ben 10 yıl sonra kraliçe olacaktım.
Kız kardeşim yine uykulu uykulu beni dışarı çıkarmıştı. Onu üzmek istemiyordum, fakat çok uykum vardı bir yandanda uyumak istiyorum ve ben onu kırmamayı tercih ettim.
''Hadi ama Miley dışarı çıkıp karın tadını çıkaralııım, ne diye horul horul uyuyorsun?''
''Olmaz Noah, şuan çok uykum var. Git kendi başına çıkar''
''Ya hadi ama beni seviyorsan Miley, kırma beni''
''Tamam başımın tatlı belası, tamam''Bahçemizdeki banka oturup, her zamanki gibi 1D'yi düşünmeye başladık, 1D üyeleri ile tanışmak bizim en büyük hayalimizdi. Ve her zaman bu hayalin hiç gerçekleşmeyeceğine inanırdık ve sürekli bir kenara çekilip gizlice ağlardık. Ama nasıl olduysa kardeşime yanlışlıkla zarar verdim, çok korktum saçının ucu beyazlaşmaya başlamıştı. O kadar çok korkuyordum ki , anne ve babamı çağırdım.
''Yine ne yaptın Miley!''
''Sadece kazaydı''
''Aman Allahım buz gibi soğuk!''
''Nereye götüreceğimizi biliyorum''dedikten sonra babam, küçük meleğim Noah'ı hastaneye götürdü. Ve ben ağlamamak için kendimi zor tutuyorudum.
*******************
2 saat sonra geldiler, Noah'ın durumu kötü değilmiş, birkaç ilaç vermişler. Bu olaydan sonra Noah'la ilişkimi kestim, çünkü ona zarar vermekten korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA.
Teen FictionBu hikayeyi Frozen'ı örnek alarak yazdım :DSD Elsa'yı Miley Anna'yı da Noah canlandırıyor. İleriki bölümlerde 1D işbaşına geçecek. Bu benim ilk hikayem, inş. beğenirsiniz kamkiler :) SİZİ SEVİYOM ♥