Şizofren olduğumu fark edince dünya bitmişti benim için herkes tarafından dışlanıyordum artık sınıfta alay konusu olmuştum. En yakın arkadaşım ltarafından bile dışlanmıştım. Okulda, günlük hayatımda psikoloğa gitmekten bıktım. Küçükken de böyleydim ama bir ara sona ermişti. Artık gerçek dünya ya çok uzaktım.
12 MAYIS
her şey ben 5 yaşında iken başlamıştı ama annemler bunun geçici bir durum olduğunu sanmışlardı meğerse gerçek böyle değilmiş. Ben büyüdükçe bu sorunumda benle birlikte büyüyüordu . Bu olay şöyle başlamaştı.
Ben helena küçük bir kızken normal insanlar gibi bir hayatım vardı. Ben ilkokul 3.sınıfta başlamıştı. Bir gün aniden uyanmıştım her taraftan bi ses geliyordu . Bu seslere karşın dayanamayıp zar zor annemlerin odasına gittim. ağlayarak;
B: Anne bana birşeyler oluyo her taraftan sesler geliyor her tarafımda gölgeler var.
A: Kızım gel baban ile yanımızda yat yarın ise okula gitme sen ile psikoloğa gidicez.
B: Pekala anne.
Sabah annemin kurduğu alarm sesi çıkaran alarm ile uyandım .Neredeyse herşey bulanık gözüküyordu.Etrafa tutunarak lavaboya ulaştım hemen yüzümü yıkadım şimdi az iyi gözükordu .
Annem öğlen saat 1'e randevu almıştı ve biz 10 dakika erken gittik. Psikoloğa olan biteni anlattım ve psikolok bana saçma sapan bir test yaptı. Testin bir sorusunda ; Yaşamayı değer kılıyor musunuz ? diye bir soru vardı, şıklar A. Hayır B.evet C. bazen Psikolğun yanına gidip bu soruyu test sonucu açıklanınca yapapılirmiyim diye sormuştum ve onay verdi test sonucu yarın açıklanıcaktı.........
13 Mayıs
Bugün test sonucu açıklanıcak .... Umarım kötü bir şey çıkmaz. Test sonucunu aldığımda şizofren çıktım ve psikolog bana bu testi yapıp yapmamak istediğmi sordu sertçe psikologun elinden kağıdı alıp A. şıkkını işaretledim ve olduğum yerde ağlamaya başladım herkes; Annem, babam, psikolog. beni sakinleitirmeye çalışıyorlardı en sonunda sakinleşmiyince sadece sakinleştirici ysptıklarını hatırlıyordum ver yine olduğum yerde ağlamaya başladım...
Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şizofren bir kızın hayatı
Mystery / ThrillerYıllar önce gerçek dünya ya el veda eden bir genç kız. Şizofreni yüzünden acı çeken ve dışlanan bir kız