Evet gezmeyi bitirip hastanede ki odama geçtim aslında bay baya benimsedim...neyse burada bana ne veya neler yapılacağını hiç bilmiyorum...Ama bu çığlık sesleri beni çok güzel ürkütüyo.Ama burada alışılan sesler bunlar maalesef yapicak hiç birseyim yok.Yapacagim Tek şey BEKLEMEK,BEKLEMEK VE BEKLEMEK....
Ertesi sabah bana ziyaret cin var demişlerdi.Gidip hemen baktım kim neyin nesi beni neden merak etmiş neyse.
Gelen владимир 'di (viebe siye diye okunuyor)
Yani ki eski sevgilim
-merhaba dedim
+merhaba ben seni buraya getirdiklerini duydum hemen buraya geldim..
-yaaaaaa bu olanlari tek tek yuzume vurmak için mi geldin ?
+bak bana kızgınsın anlamıyorum ama....ama...
-ama ne??
+ama ben seni cok seviyorum...
Burdan s*ktir git hemen
+peki ama ne zaman istersen beni çağırabilirsin
Bu söyledikleri yüreğimi burkmuştu canım yanıyordu birden kapının kenarında parlayan metalimsi bir şey gördüm. Gidip baktım hiçbirşey yoktu bende yattım ve aklıma çantam geldi orda bir jiletim olması lazımdı ve hemen gidip baktım kii "YOK O BURDA YOKK"diye bağırmıştım istemsizce....
Duvara sırtımı yaslayarak ağlamaya başladım....
Bu olanlar beni dağıtmıştı hemde 1000 parçaya bölmüştü.....
Koluma baktım attığım jiletler hala izleri vardı zaten tek derdimi onlara anlatabiliyorum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şizofren bir kızın hayatı
Mistério / SuspenseYıllar önce gerçek dünya ya el veda eden bir genç kız. Şizofreni yüzünden acı çeken ve dışlanan bir kız