Dün öğrendiğim test sonuncunun hala etkisinden çıkamamıştım,sanki dün olanları bugün yaşıyormuşum gibi bir his vardı içimde daha doğrusu acayip yüksek derece psikopatlık duygusunu da yaşıyordum. Korku ve psikopatlık duygusu bir arada.Evimizin hizmetçisinin yemek yaptığını gördüm ama o kadın bizim hizmetçimiz miydi?! Koşarak odama kitap okumaya geçtim kitabımı aşırı derece telaşla okuyordum çünkü korkuyordum ama gidip mutfağa bakmak da istiyordum. En sonunda kendi kendime konuşarak '' Bella sen 5 yaşında çocuk musun neden kendi kendini korkutuyorsun'' dedim. Mutfağa geçtiğimde o kadın yoktu onun yerine yine arkasını dönmüş elbisesinin bazı kısımlarında kan'a benzeyen lekeler vardı.
Bella: Lara hanım.
Kadın ses çıkartmamıştı ta ki yanına gidip ona dokunana kadar. Kadın birden yerinden sıçradı ama bu bu kadın lara hanım değildi. Korkunç bir yaratıktı yüzü açık çimento rengi çatlaklar vardı ağızından kanlar akıyordu. Birden ben farkında olmadan kendime mezar kurdum o garip yaratık beni duvara sıkıştırdı. Bir anda kolumda hissettiğim acı ile uyandım. Annem telaşlı bir ses ile;
A: Bella iyi misin?
B: Evet anne. Bana ne oldu?
A: Sinir krizi geçirdin.
Evet sinir krizi geçirmiş olabilirim ama içimde hala dinmeyen korku ve psikopatlık duygusu vardı. Artık yemeklerimi ya kendim yapacağım ya da yapılan yemekleri kendi gözüm önünde benim gözetimim altında yaptıracağım...
Gece 1
Akşam yani normal insanlara göre gece 1 de kafa dağıtmak için salona gittim kafamda yine bir sürü yaratık sesleri ölüm sesleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şizofren bir kızın hayatı
Misterio / SuspensoYıllar önce gerçek dünya ya el veda eden bir genç kız. Şizofreni yüzünden acı çeken ve dışlanan bir kız