βρισκομαστε στην δεκαετια του 1100..
-Σε εχουμε περικυκλωμενο. Δεν μπορεις να ξεφυγεις
-...
-40 αντρες ειναι γυρω σου...σιγουρα καποιος απο αυτους θα σε σκοτωσει
-...
-γιατι...απλως δεν τα παρατας...νεαρε?
ο νεαρος σιωπιλος παρεμενε σκεφτοντας πιθανοτητες για να γλιτωσει...ολα ηταν προβλεπομενα για αυτον απο την αρχη
-...
-ολοι το παιζουν σκληροι...ενταξει,εχε'το με το δικο σου τροπο. ΕΠΙΘΕΣΗ!!!
ο νεαρος δεν ειχε τραβηξει ακομα το κατανα περιμενε την καταλληλη αντεπιθεση. Ουτε 3 δευτερολεπτα δεν ειχαν περασει που πολλοι απο τους αντρες ορμουσαν. Οταν ειχαν πια ειχαν φτασει 1 μετρο αποσταση απο τον σαμουραι δεν προλαβαν να κατεβασουν το σπαθι τους.χωρις να το καταλαβει κανεις ειχαν πεσει στο εδαφος 5 αντρες. σταματησαν ξαφνικα οι αντρες απο τον φοβο τους και ο νεαρος στο επικεντρο περιμενοντας. μεσα στο χρονικο διαστημα των τριων δευτερολεπτων ακουγετε μια δυνατη κροτηδα απο τα αριστερα του. ηταν ο σκοπευτης και ειχε πυροβολισει στοχευοντας ακριβως στο κεφαλι. ο νεαρος ξανασηκωσε το σπαθι του κοβοντας την σφαρα σε αλλα δεκαδες κομματακια.η σφαιρα με την ορμη της διασκορπιστηκε σε ολο τον τοπο πισω απο τον σαμουραι και πεσανε αλλοι 5 αντρες με την σφαιρα σε ευαισθητα σημεια του σωματος. 30 αντρες δεν δισταξαν ομως να επιτεθουν. ποιος ηταν ο λογος αραγε? επιθυμουσαν να πεθανουν η υπηρχε πιο σοβαρος λογος? ηταν ωρα να σοβαρεψει ο νεαρος. τα πολλα μαλλια του τιναστηκαν στον αερα και επι 20 δευτερα δεν χαλαρωσαν. ειχαν πεσει ολοι στο εδαφος.κανενας δεν ξεφυγε. ο αρχηγος τον αντρων σηκςθηκε ετοιμοθανατος στεκοντας στα 2 του ποδια.
αρχηγος: γιατι? γιατι επρεπε να σκοτωσεις ολους εμας? γιατι επρεπε να σκοτωσεις ΕΜΕΝΑ? δεν θα απαντησεις ε? Greek samurai ειναι το ονομα. εισαι αυτος. εισαι η πραγματικη αντιμετωπιση.αυτος που θα προκαλεσει τον θεο. αλλα γιατι?
επεσε κατω. δεν αντεχε να δωσει κιαλλες ερωτησεις για να μαθει την αληθεια
σαμουραι: τιποτα προσωπικο...απλως εκδικιση...
YOU ARE READING
The Greek Samurai
حركة (أكشن)τιποτα ιδιατερο..σκοπευω να εχει πολυ δραση και σαδισμο