Толкова години на глад, тъмнина, страх! Все още не знаем дали ще можем да се справим с това огромно предизвикателство сами или ще ни е нужна помощ. Все още имаме някъква надежда, че всичко това ще свърши.
Древните казват че ще ни спаси земно дете.-Рей! Къде отиваш? Върни се тук! Знаеш, че не може да се показваме навън!
-Но!?
-Няма но! Татко все още не се върнал, а му обещах да се грижа за теб докато се върне.
-Но вече съм на 16! Какъв е проблема да излеза за малко?! Пет минути Асами.
-Не! Просто прави това, което ти се каже! Ясно?
-Да! Но защо толкова ме укривате?! Живеем сами тук! Това е безлюдно място.
-Мисля, че сме говорили по тази тема.
-Кога най-сетне ще мога да излеза? Писна ми да седя и да бездействам. Искам да обикалям пранетата! Обаче вие не ми позволявате да се отдалеча на 2 метра от вас! Защо?
-Знаеш, че на Торока ти не можеш да се справиш сам!
-Но нали съм като вас?!
-Не, не си. Ти си от друга планета и точно заради това не ти позволяваме да се отдалечаваш от нас, защото могат да те намерят и убият! Нито ти, нито аз искам това! Защо още не си го проумял?
-Ясно ми е, че не съм от тук, но защо тогава не ми разкажете за родната ми планета?
-Защото не ти трябва излишна информация!
-Татко! Много бързо се върна! Радваме се да те видим отново.
-Вие двамата какво толкова си говорите?
-Нищо специално татко! Просто убивахме време!
-Рей! Ти ще трябва да отидеш с Асами до Райза.
-Какво?!! Татко, чуваш ли се какво говориш? Как така изведнъж реши да изкараме Рей навън?!-Асами.
-Но татко защо? Какво ще правим в столицата? Нали каза, че сме нежелани там.
- Налага се да отидете. Там имам един познат и той ще ви опъти до контрната зала.
-Какво?! Няма да те изоставим!
-Никой не е казал, че ще ме изоставите. Просто в момента трябва да отидете, за да се сдобием с много полезна информация. Веднага щом прехвърите информацията се връщате тук. Разбирайте, че това е много специална операция. Ако ви хванат, считайте, че сте мъртви.-Сарика.-Но не мога да разбера защо ни е да правим това.-Асами.
-Да не те е страх?! Отиваме навън!-извика Рей.
-Не разбирам защо и той трябва да излиза. Та той няма микакъв опит!-Асами.
-Нещо проблем ли имаш с мен?-ядоса се Рей.
-Престанете двамата! Не разбирате ли, че тръгвате след час, така че си стегнете багажа. Знаете, че има много път до Райза. Ще ви се наложи да се лишавате от много неща и да не се отклонвате от мисията. Трябва да работите в екип и да се пазите един друг. Последно повтарям. Отивате в столицата, движите се незабележимо в града, взимате информация и се връщате възможно най-бързо. Искам да се приготвяте и да тръгвате!-Сарика.
YOU ARE READING
Торока
FantasyПоробена планета и единствената надежда става едно момче от планетата Земя, за което никой не знае. Дали Рей и брат му Асами ще могат да се справят с всики изпитания, които им предстоят и ще се справят да стигнат до финала с всичките им различия и...