1. Порятунок

61 2 0
                                    

"Все!Я так більше не можу!"-Аеліта широко розкрила очі. "Це постійне ставлення Ельзи до мене ,як до маленької,ці тупі вбрання....Набридло!Втечу!"Вони з Луїзою домовлялися втекти разом коли та повернеться ,але в Аели більше немає сил це терпіти. Втече ,не дочекавшись ,поки подруга повернеться від батьків. Можливо ,вона сприйме це за образу ,проте Аеліта потім їй все пояснить...мабуть...якщо ще хоч раз побачить її...
Речі біли зібрані вже давно ,вони ж бо збиралися разом тікати,тому дівчинка схопила велику шкірянн стару сумку через плече і на хвилю замислившись,вибігла з замку. У замку вона займала дуже високе місце,тому мала пароль від дверей ,воріт та входу до лісу.   Ступивши перший крок в лісові хащі ,вона зрозуміла ,що кроку назад вже ре існує.

* * * *

   Рано вранці на ґанок старої перехнябленої хати вийшла Луїза
з глечиком і пішла до криниці набирати воду. Повернувшись, вона гукнула всередину будинку"Гей,Теде,встававай". З середини почувся незадоволений стогін.
   -Встаю,встаю...-пробурчав Тед.
Після швидкого сніданку хлопець з дівчиною почали поратися на крихітному городі.
  Раніше Луїза жила в цій самій хаті , але з батьками ,без Теда. Проте потім вона жила майже рік в замку принцеси , але мала поїхати на певний час до хворих батьків,а коли повернулася, принцеси ,яка поселила її в замок і з якою вони дружили,,вже не було. Просто зникла. Втекла. Управляюча замком Ельза винила в цьому себе, адже занадто контролювала принцесу. І сказала їй, Луїзі ,що якщо принцеси в замку немає ,то жити тут вона вже не має права. І дівчина повернулася додому,але батьків там вже не було ,сусіди сказали ,що лікар відправив їх до якогось санаторію у світ,де замість чарів і принцес є лише складні комп'ютери і машини. І скоріш за все Луїзині батьки вже не повернуться. Звісно,спершу вона плакала ,що навряд чи їх ще колись побачить, але потім змирилася з цією думкою. Пішовши одного разу до лісу, дівчина зустріла там Теда. Вони були знайомі з самого дитинства ,раніше їхні родини теж дружили,відвідували одне одного. Але потім Луїзині батьки захворіли і їхні раніше часті зустрічі закінчилися.
Добре розпитавши друга ,Луїза дізналася ,що Тед втік з дому. Хлопцеві набридли його численні брати,сестри і нестача грошей.
Луїза розповіла хлопцеві,що тепер живе сама і запронувала жити з нею. Тедові не було куди йти ,і хлопець з радістю погодився.
Раптом хтось заверещав і Луїза з Тедом закрутили головами на всі боки. Недалеко від них горіла їхня же хата.
Луїза панічно боялася вогню,Тед ,хвісно знав про це,тому залишвся з нею. Вони разом мовчки стояли і дивилися на те ,як горить їхній дім

Таємниця принцесиWhere stories live. Discover now