Uyandığımda saatin 6:00 olduğunu gördüm. Battaniyeme "görüşürüz." dedim ve duşa girdim. Saçlarımı yıkarken birden telefonum çaldı. Umursamadım. Duştan çıktım ve havluyu belime sardım. Odama girdim ve arayanın kim olduğuna baktım. Ross... Cevap vermeyeceğim. O kadar! Saçlarımı kuruttum ve Victoria's Secret iç çamaşırımı giydim. Üzerime üstünde renkli kalpler olan bir kazak,dar mavi bir pantolon ve botlarımı giydim. (Multimedia). Kırmızı çantamı aldım ve alt kata indim. Saat 7:15 olmuştu ve ders 8:30'ta başlıyordu. Kendime kahvaltı hazırladım. Hemencecik kahvaltımı ettim ve dışarıya çıktım. Biraz yürüyecektim. Sokakta yürüyordum ki Olivia ile Josh'u beraber gördüm. Birlikteler miydi? Olivia adına o kadar mutlu oldum ki! Sonunda ilk aşkını bulmuştu. Güvenebileceği biri. Gözlerimden yine yaşlar geliyordu!! Lanet olsun! Okula doğru yürümeye başladım,okula 500-600 metre kala arkamdan biri bağırdı. "EMMA!!" bu Ross'tu.Peşimden geldi ve "Sana anlatacağım!" dedi. "Ne var?" diye sordum. "Seni seviyorum Emma! Sana aşığım ve hiçbir şey bunu değiştirmiyecek!". Gözlerimden yaşlar şelale gibi akıyordu. Oradan koşarak uzaklaştık ve okula gittim. Sınıfım Sosyal'di. Hemen Bayan Carter'in sınıfına doğru yol aldım. Birine çarptım ve kitaplarım yere döküldü. Onları topladım ve çarptığım kişiye baktım. Madison'du. "Önüne baksan iyi olur sürtük." dedi. "Bana SÜRTÜK deme! Erkeklerin altına giren ben değilim!" diye bağırdım. Emma 1-Madison 0. Madison oradan uzaklaştı ve bende sınıfıma girdim. Öğretmen içeri girdi ve dersi anlatmaya başladı. Dinlemedim ve telefonu çıkardım. Instagram'a girdim. İnstagram'da 134 bin takipçim vardı. Hemen bir 'selfie' çektim ve Instagram'a koydum. Şimdiden 800 kişi beğenmişti. Kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım. Aniden Bayan Carter'ın sesi ile kulaklığı çıkardım. "Emma! Cezalısın!" diye söylendi. Aman tanrım,cezada ne yapacaktım ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret mi? Aşk mı?
Teen FictionHiç kimse ona karşı o duyguları hissedeceğimi bilmiyordu. Ben bile.