ʜᴏᴏᴋ's ᴘᴏᴠ
ɪ ᴡᴀs ᴀᴡᴏᴋᴇɴ ʙʏ ᴘᴀɴ ᴘᴏᴋɪɴɢ ᴍᴇ ᴀᴛ ᴍʏ sɪᴅᴇs. ɪ ᴏᴘᴇɴ ᴍʏ ᴇʏᴇs ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟ ʙᴇᴀᴜᴛʏ sᴛʀᴀᴅᴅʟɪɴɢ ᴍʏ ᴡᴀɪsᴛ. ᴘᴀɴ ᴡᴀs ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ. ᴘᴀɴ ɢᴀᴠᴇ ᴍᴇ ᴀ sɪᴅᴇ ᴇʏᴇ ɢʟᴀɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ. "ᴘᴀɴᴄᴀᴋᴇ ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ʀᴇᴘᴇᴀᴛ ᴛʜᴀᴛ?" ʜᴇ ɢᴀᴠᴇ ᴍᴇ ᴀ ᴅɪʀᴛʏ ʟᴏᴏᴋ, ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ ғᴏʀ ᴍʏ ɴɪᴄᴋɴᴀᴍᴇ ɪ ɢᴀᴠᴇ ʜɪᴍ,"ɪ sᴀɪᴅ ᴀssʜᴏʟᴇ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴡᴀs sᴏʀʀʏ&ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴜʜ sᴏʀᴛᴀ ᴏᴠᴇʀ ʀᴇᴀᴄᴛᴇᴅ & ɢᴏᴛ ɪɴ ᴍʏ ғᴇᴇʟɪɴɢs." "ᴘᴀɴ ᴡᴇ ʙᴏᴛʜ ᴋɴᴏᴡ ᴅᴀᴍɴ ᴡᴇʟʟ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴏᴠᴇʀ ʀᴇᴀᴄᴛ ᴛᴏ ᴛʜɪɴɢs ᴀɴᴅ ᴀᴄᴛ ᴜᴘ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ ᴅɪᴅ ʏᴇsᴛᴇʀᴅᴀʏ." ʜᴇ ɢᴏᴛ ᴏғғ ᴍᴇ&ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ ɴᴏᴛ sᴀʏɪɴɢ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴇʟsᴇ.ᴘᴀɴ's ᴘᴏᴠ
ᴡᴇʟʟ ɪ ɢᴜᴇss ʜᴇ sᴀᴡ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴀᴛ ᴄʀᴀᴘ, sᴏ ɴᴏᴡ ɪ'ᴍ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴇʟsᴇ ᴛᴏ sᴀʏ, ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ʀᴇғᴜsᴇ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜᴏᴏᴋ ᴛʜᴇ ʀᴇᴀʟ ʀᴇᴀsᴏɴ ɪᴛ's ʀᴇᴀʟʟʏ sᴛᴜᴘɪᴅ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ ɪᴛ. ᴛʜᴇ ʙᴇᴅ sʜɪғᴛs ᴀɴᴅ ɪ'ᴍ ᴘᴜʟʟᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ᴄʜᴇsᴛ ʙᴇɪɴɢ sᴡᴀʏᴇᴅ ʟᴇғᴛ&ʀɪɢʜᴛ. "ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ ᴊᴜsᴛ sᴀʏ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴛʜ ᴡᴇ'ʟʟ ʙᴏᴛʜ ғᴇᴇʟ ʜᴀᴘᴘɪᴇʀ ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏ." ɪ sᴛɪʟʟ ᴅɪᴅɴ'ᴛ sᴀʏ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ɪ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴏᴘᴇɴ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴀɴᴅ sᴀʏ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇɴ ʜᴏᴏᴋ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ɴɪʙʙʟᴇ ᴏɴ ᴍʏ ʀɪɢʜᴛ ᴇᴀʀ. ɪ ᴡᴀs ᴠᴇʀʏ ᴛᴇᴍᴘᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜʀᴏᴡ ʜɪᴍ ʙᴜᴛ ᴡᴇ ʜᴀᴅɴ'ᴛ ᴅᴏɴᴇ ᴛʜɪs ɪɴ sᴏ ʟᴏɴɢ sᴏ ɪ ʟᴇᴀɴ ʙᴀᴄᴋ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ᴄʜᴇsᴛ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴀss ᴘᴜʟʟᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ ɪ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜɪᴍ ɪғ ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇ. sɪɢɴɪɴɢ ɪ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴀɴᴅ ғᴀᴄᴇᴅ ʜɪᴍ "ɪ ᴡᴀs sᴇᴄᴏɴᴅ ɢᴜᴇssɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀ ᴋɪᴅ. ʏᴏᴜ ʜᴏᴡ ɪ ᴡᴀs ᴡɪᴛʜ ʀᴜᴍᴘᴇʟsᴛɪʟᴛsᴋɪɴ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴄʜɪʟᴅ. ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀ ʙᴀᴅ ᴘᴀʀᴇɴᴛ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ." "ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ʟᴇᴀʀɴ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴀᴛ ᴍɪsᴛᴀᴋᴇ?" ɪ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ ʏᴇs "ɢᴏᴏᴅ ᴛʜᴀᴛ's ᴀʟʟ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ, ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴀʀɴ ғʀᴏᴍ ᴍɪsᴛᴀᴋᴇs ᴛʜᴀɴ ɪᴛ ᴍᴇᴀɴs ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɴᴏᴛ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴇxᴘᴇʀɪᴇɴᴄᴇ ᴛʜɪɴɢs. ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴀʟᴡᴀʏs ᴜᴘ ғᴏʀ ɴᴇᴡ ᴛʜɪɴɢs, ɪғ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ᴍɪsᴛᴀᴋᴇ ᴀʟʟ ᴏғ ᴜs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ʏᴏᴜ ᴄᴏʀʀᴇᴄᴛ ɪᴛ." 'ɴᴏᴡ ᴛʜɪs ɪs ᴛʜᴇ ʀᴇᴀsᴏɴ ɪ ғᴇʟʟ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴡɪᴛʜ ʜᴏᴏᴋ. ᴀʟᴛʜᴏᴜɢʜ ʜᴇ ᴄᴀɴ ʙᴇ ᴀɴɴᴏʏɪɴɢ ᴀs ʜᴇʟʟ.' "ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴏᴏ ᴘᴀɴᴄᴀᴋᴇ." ɪ ʙʟᴜsʜᴇᴅ ᴀɴᴅ ɢʟᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴛʜᴇɴ ʟᴇᴀɴᴇᴅ ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ᴛᴏ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴇ ʜɪs ʟɪᴘs, ɢʟᴀᴅʟʏ ʜᴇ ʟᴇᴀɴᴇᴅ ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ᴀɴᴅ ᴋɪssᴇᴅ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ sᴛʀᴀᴅᴅʟᴇ ʜɪs ʜɪᴘs.ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴀ ʟᴇᴍᴏɴ ɪɴ ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ.
YOU ARE READING
Life Continues Completed
FanfictionA part 2 of my first book. Hook and Pan are thinking about having a child running around. Melody hears about this and decides to help with the problem. Possibly of a few lemons in this book. Only ᴏᴡɴ my ᴏᴄs, ᴍᴇʟᴏᴅʏ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴛᴡɪɴs. Please support the...