First Attempt

427 5 9
                                    

As the title says beware cause this is my first attempt at a lemon and I know it's gonna be cringy. BoyxBoy don't like don't read.

ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴘᴏᴠ
ᴘᴀᴍ ᴡᴀs ᴊᴜsᴛ ᴡᴀᴋɪɴɢ ᴜᴘ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ғᴇʟᴛ ᴀ ᴘᴀɪʀ ᴏғ ᴡᴀʀᴍ ʟɪᴘs ᴘʀᴇssᴇᴅ ᴜᴘ ᴀɢᴀɪɴsᴛ ʜɪs ᴏᴡɴ. ᴘᴀɴ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ʜɪs ᴇʏᴇs ᴛᴏ sᴇᴇ ʜᴏᴏᴋ, ʜᴏᴏᴋ ʟᴇᴀɴᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴇᴅ ᴘᴀɴ's ʟɪᴘs ᴏɴᴄᴇ ᴍᴏʀᴇ. ᴀ sᴍᴀʟʟ ᴍᴏᴀɴ ᴇsᴄᴀᴘᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴘᴀɴ's ᴛʜʀᴏᴀᴛ ᴀs ʜᴏᴏᴋ sᴛᴜᴄᴋ ʜɪs ᴛᴏɴɢᴜᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟᴇʀ ᴍᴀʟᴇ's ᴍᴏᴜᴛʜ. "ʜᴏᴏᴋ, ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴀᴋᴇ ᴀsᴋ." ᴘᴀɴ sᴀɪᴅ ʙʟᴜsʜɪɴɢ ᴍᴀᴅʟʏ. ʜᴏᴏᴋ ᴊᴜsᴛ sᴍɪʟᴇᴅ ᴀᴛ ᴘᴀɴ's ᴇᴍʙᴀʀʀᴀssᴍᴇɴᴛ. ᴡʜɪʟᴇ ᴋɪssɪɴɢ ᴘᴀɴ ʜᴏᴏᴋ sʟɪᴅ ʜɪs ɴᴏʀᴍᴀʟ ʜᴀɴᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ sᴛᴀʀᴛ ʀᴜʙʙɪɴɢ ᴘᴀɴ's ɢʀᴏᴡɪɴɢ ᴀʀᴏᴜsᴀʟ, ᴘᴀɴ's ʀᴇsᴘᴏɴsᴇ ᴡᴀs ᴀʀᴄʜɪɴɢ ᴜᴘ ʜɪs ʙᴀᴄᴋ ᴀs ʜᴏᴏᴋ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ʜɪs ɴᴇᴇᴅ, ɴᴜᴅɢɪɴɢ ᴘᴀɴ's ʟᴇɢs ᴀᴘᴀʀᴛ, ʜᴏᴏᴋ ᴍᴏᴠᴇᴅ ɪɴᴛᴏ sɪᴛ ɪɴ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴛʜᴇᴍ ʜᴏᴏᴋ ᴋɪssᴇᴅ,ʟɪᴄᴋᴇᴅ ᴀɴᴅ ɴɪᴘᴘᴇᴅ ᴀᴛ ʜɪs ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ's ᴛʜʀᴏᴀᴛ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ʙᴜʀɴɪɴɢ ʀᴇᴅ ʟᴏᴠᴇ ʙɪᴛᴇs ᴀɴᴅ ᴍᴀʀᴋs ᴀ ʟɪɢʜᴛ ʙʟᴜsʜ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ᴘᴀɴ's ᴄʜᴇᴇᴋs, ᴀ ᴅᴇᴇᴘ ᴄʜᴜᴄᴋʟᴇ ᴄᴏᴍᴇs ғʀᴏᴍ ʜᴏᴏᴋ's ᴛʜʀᴏᴀᴛ ᴛʜᴇɴ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ ʙᴜᴅ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ᴍᴏᴜᴛʜ. ᴀʀᴄʜɪɴɢ ᴜᴘᴡᴀʀᴅ ʜᴏᴘɪɴɢ ʜᴏᴏᴋ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴛᴀᴋᴇ ᴍᴏʀᴇ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ᴍᴏᴜᴛʜ, ᴍᴏᴀɴɪɴɢ ʟᴏᴜᴅʟʏ ᴀᴛ ᴊᴏʟᴛs ᴏғ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇ ᴛʀᴀᴠᴇʟɪɴɢ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʜɪs ᴀᴄʜɪɴɢ ɴᴇᴇᴅ. ᴘᴀɴ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴛᴏᴘʟᴇss ᴏɴᴇ sᴏ ʜᴇ ᴋᴇᴘᴛ ᴘᴜʟʟɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʟᴏɴɢ ʟᴇᴀᴛʜᴇʀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴛʀᴇɴᴄʜ ᴄᴏᴀᴛ. ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʙʀᴇᴀᴋɪɴɢ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʙᴜᴅ ʜᴏᴏᴋ sʜʀᴜɢs ᴏғғ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴀᴛ ᴀɴᴅ sʜɪᴠᴇʀs ᴀs ᴘᴀɴ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ғᴇᴇʟɪɴɢ ʜɪᴍ ᴜᴘ. sʟᴏᴡʟʏ ᴍᴏᴠɪɴɢ ᴅᴏᴡɴᴡᴀʀᴅs, sᴛᴏᴘᴘɪɴɢ ᴛᴏ ᴋɪss ᴘᴀɴ's sᴛᴏᴍᴀᴄʜ, ʀᴇᴀᴄʜɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ʜᴇ ᴘᴜʟʟs ᴅᴏᴡɴ ᴘᴀɴ's ᴘᴀɴᴛs ᴛᴏ ᴛʜᴇɴ sᴇᴇ ᴘᴀɴ's ɴᴇᴇᴅ sᴛᴀɴᴅɪɴɢ ᴜᴘ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ғᴏʀ ʜᴏᴏᴋ ᴛᴏ ғʀᴇᴇ ɪᴛ ғʀᴏᴍ ɪᴛs ᴛɪɢʜᴛ ɢʀᴇᴇɴ ᴜɴᴅᴇʀᴡᴇᴀʀ ɪᴛ ᴄᴀʟʟs ʜᴏᴍᴇ. ʀᴇᴍᴏᴠɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴜɴᴅᴇʀᴡᴇᴀʀ, ʜᴏᴏᴋ ʟɪɢʜᴛʟʏ ᴛᴀᴋᴇs ᴛʜᴇ ɴᴇᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ʜᴏᴛ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴇᴘ ᴛʜʀᴏᴀᴛ's ɪᴛ,ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴛʜɪɴɢ, ᴀʟʟ ᴘᴀɴ  ᴄᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ ᴡᴀs ɢʀᴀʙ ᴛʜᴇ ʙᴇᴅ sʜᴇᴇᴛs ɪɴ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴇ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇ. "ʜᴏᴏᴋ... ɴɢʜ ᴘʟᴇᴀsᴇ!" ᴘᴀɴ ᴘʟᴇᴀᴅᴇᴅ ɪɴ ɴᴇᴇᴅ, ʜᴇ sɪɢʜᴇᴅ ɪɴ ᴅɪsᴀᴘᴘᴏɪɴᴛᴍᴇɴᴛ ᴡʜᴇɴ ʜᴏᴏᴋ ʀᴇᴛʀᴀᴄᴛᴇᴅ ʜɪs ᴡᴀʀᴍ ᴍᴏᴜᴛʜ ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴄʜᴀɴɢᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ғᴇʟᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴄᴏᴏʟ ᴇɴᴛᴇʀ ʜɪs ᴀss. ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ǫᴜɪᴄᴋ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴛɪᴏɴ ʜᴏᴏᴋ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴇᴅ ᴘᴀɴ ʀᴇᴀᴅʏ sᴛʀᴏᴋᴇᴅ ʜɪs ᴏᴡɴ ɴᴇᴇᴅ, ᴛʜᴇɴ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʏᴏᴜɴɢᴇʀ's ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ɢᴏᴛ ᴀ sᴍᴀʟʟ ɴᴏᴅ ᴏғ ᴀᴘᴘʀᴏᴠᴀʟ ʜᴇ ᴘᴜsʜᴇᴅ ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ɪɴᴛᴏ ᴘᴀɴs ᴇɴᴛʀᴀɴᴄᴇ.
ᴘᴀɴ ʜɪssᴇᴅ ɪɴ ᴘᴀɪɴ ᴀɴᴅ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇ ᴀs ʜᴏᴏᴋ ᴇɴᴛᴇʀᴇᴅ ʜɪᴍ, ᴡʜɪʟᴇ ᴀʟsᴏ ɢʀᴀsᴘɪɴɢ ʜᴏᴏᴋ's sᴛʀᴏɴɢ sʜᴏᴜʟᴅᴇʀs, ᴡᴀɪᴛɪɴɢ sᴇᴇᴍᴇᴅ sᴏ ʜᴀʀᴅ ғᴏʀ ʜᴏᴏᴋ ᴀs ʜᴇ ᴡᴀɪᴛᴇᴅ ғᴏʀ ᴘᴀɴ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜɪᴍ ᴡʜᴇɴ ᴛᴏ ɢᴏ ᴜɴᴛɪʟ ʜᴇ ғᴇʟᴛ ᴘᴀɴ ʀᴏᴄᴋ ʜɪs ʜɪᴘs. ʜᴏᴏᴋ ʟᴇᴀɴᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ʙᴇɢᴀɴ ᴛᴏ ᴛʜʀᴜsᴛ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ʏᴏᴜɴɢ ʟᴏᴠᴇʀ, ᴛʜᴇ ᴍᴏᴀɴs ғʀᴏᴍ ᴇᴀʀʟɪᴇʀ ᴡᴇʀᴇ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴇʀᴏᴛɪᴄ ᴍᴏᴀɴs ʙᴇɪɴɢ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇᴅ ɴᴏᴡ. ᴘᴀɴ ᴡᴀsɴ'ᴛ sᴘᴇᴀᴋɪɴɢ ᴇɴɢʟɪsʜ, ʜɪs ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ᴡᴇʀᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴄᴜᴘɪᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴏᴠᴇʀᴡʜᴇʟᴍɪɴɢ sᴇɴsᴀᴛɪᴏɴs, ᴘᴀɴ ғᴇʟᴛ ᴀ ʙᴜʀɴɪɴɢ sᴇɴsᴀᴛɪᴏɴ ɪɴ ʜɪs sᴛᴏᴍᴀᴄʜ sɪɢɴᴀʟʟɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴡᴀs ᴄʟᴏsᴇ ᴛᴏ ʜɪs ᴇɴᴅ.ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ ʜɪs ɪɴsᴛɪɴᴄᴛ, ʜᴇ ᴛʜʀᴜsᴛ ғᴀsᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴇᴘᴇʀ ɪɴᴛᴏ sᴍᴀʟʟ ʙᴏᴅʏ ʙᴇɴᴇᴀᴛʜ ʜɪᴍ, ᴏɴʟʏ ᴛᴏ ʙᴇ ᴇɴᴄᴏᴜʀᴀɢᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴘʟᴇᴀs. ᴘᴀɴ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ sᴄʀᴇᴀᴍᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀs ʜᴏᴏᴋ ʜɪᴛ ᴛʜᴀᴛ sᴘᴇᴄɪᴀʟ sᴘᴏᴛ ɪɴ ʜɪs ʙᴏᴅʏ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀᴅᴇ ʜɪᴍ sᴇᴇ sᴛᴀʀs. ʜᴏᴏᴋ ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴏɴ ᴘᴀɴ's ʙᴜʀɴɪɴɢ ɴᴇᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴊᴇʀᴋᴇᴅ ɪᴛ ɪɴ ᴛɪᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ʜɪs ᴛʜʀᴜsᴛs. ᴛʜᴇ ʏᴏᴜɴɢᴇʀ ᴍᴀʟᴇ sᴄʀᴇᴀᴍᴇᴅ ɪɴ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇ ᴀs ʜᴇ ʀᴇʟᴇᴀsᴇᴅ ᴀʟʟ ᴏᴠᴇʀ ʜɪᴍsᴇʟғ ᴀɴᴅ ʜᴏᴏᴋ, ʀᴏᴜɢʜʟʏ ɢʀᴀʙʙɪɴɢ ᴘᴀɴ's ʜᴇᴀᴅ ʜᴇ ᴘʀᴇssᴇᴅ ʜɪs ʟɪᴘs ᴏɴᴛᴏ ᴘᴀɴ's ᴀs ʜᴇ ʀᴇʟᴇᴀsᴇᴅ ɪɴsɪᴅᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ʏᴏᴜɴɢᴇʀ.
ʜᴏᴏᴋ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴀᴛᴛᴇᴍᴘᴛ ᴛᴏ ᴘᴜʟʟ ᴏᴜᴛ ᴀs ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ғᴀʟʟ ᴀsʟᴇᴇᴘ.

So yeah end the chapter, hope everyone enjoyed and I'm sorry this took forever to write! Comment to tell me if there things I can change to improve, see ya in the next chapter!!

Life Continues CompletedWhere stories live. Discover now