Birlikte olmamızın üçücü yılı idi artık aile akraba eş dost herkes öğrenmişti ve ben bundan hiç rahatsız değildim aksine çok da mutlu olmuştum diyebilirim ama bu mutluluğun da kısa süreceğinden hiç haberim yoktu.
Herkes öğrenmişti benim ailemde hatta sülalemde diyebilirim benim babaannem ile kız arkadaşımın annesi birbirini yakından taniyorlardı o yüzden bir gün gidip öylesine konuşmuşlar ve benimde sonradan haberim oldu sevinmiştim hatta mutluluktan havalara bile uçacak hale gelmiştim diyebilirim sonra ne konuştuklarını sordum annesi gayet mutlu bi şekilde cevap vermişti olmasını bende isterim demişti ve ben onu bile duyduktan sonra daha da bi heyecanlandım sonra onu aradım ve söyledim durumu sesi biraz buruk geliyordu ne oldu diye sordum sadece canım sıkılıyor dedi ve Benin içimdeki bütün mutluluk bir anda bitmiş adeta sanki o anı hiç yaşamamış gibi oldum yüzüm düştü ve aldım bi sigaramı yaktım tekrar sordun neden ne oldu diye sadece canım sıkkın dedi belki o zaman sinirden deli olmuştum ama gayet sakin bir şekilde hiç bir şey demedim ve sonra konuşalım mı dedi bende tamam dedim.
Anlamıştım bi kötü birşey olacağını (sahi ben ne zaman mutlu olsam illa ki bi şey olurdu yani o mutluluk öyle kursağımda kalırdı) sustum ve düşündüm aklımdan binlerce şey geçiyordu ne oldu acaba annesini bişey söyledi derken telofon çaldı arayan oydu;
Ve biraz konuştuk ve kapattı...Ve gece öyle üzüntülü bitmişti ki benim için kalbim paramparça duygularım darmadağın olmuştu ne olduğunu bende bi türlü anlayamamıştım hadi hayırlı sabah ola hayırlı ola...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Güzeldir
RomanceGenç yaşlarda birbirine aşık olan ve ikisininde birbirini çok sevdiği halde bir türlü ortayı bulup buluşamamaları ve önüne çıkacak engellerden haberdar olmayıp sonsuza kadar birbirine bağlı olmaları...