2

8 0 0
                                    

Je to týden co Martina odvez jeho táta od našeho domu. Nevím co sním je a hrozně mě to ubíjí. Možná že bylo lepí když tu dělal bordel aspoň sem věděla že je na živu. Teď nevím jestli je na léčení nebo už umřel.  Negativními myšlenkami se nic nevyřeší spí se to jenom zhorší. Tak beru mobil do ruky a vytáčím to známé a zároveň tak  neznámé  číslo to jeho.  Samozřejmě mi to nikdo nebere co jsem mohla jiného očekávat.  Pokládám mobil na stůl, jdu obléct Sáru, která se akorát probudila. Přemýšlím že by jsem mohla zazvonit u domu jeho rodičů. Po hodině cesty stojím před tým domem, natahuji ruku ke zvonku najednou se mi zasekne asi  centimetr od něj. Úplně se mi sevřel žaludek, nikdy by jsem neřekla že to bude tak těžké  zazvonit na jeho rodiče.  Stojím tam asi deset minut a potom  se chci vydat zpátky na tramvaj, kdy v tom mi někdo chytne za rameno a promluví na mě. Už podle hlasu ho poznávám. Je to člověk,kterého jsem tu ještě nezmínil,ale znám ho ještě dřív než Martina. Sice mají stejné geny,ale každý je jiný. Je to jeho brácha.Neviděla jsem ho od doby kdy se odstěhoval do Ameriky. Tři roky určitě. To musí být něco vážného, když po tak dlouhé době přijel.
B-Bára
T-Tomáš
B:Jak to že si se po tak dlouhý době objevil?
T:Kvůli bráchovi.
B:Něco víc.
T:Nevím jestli je to vhodné řešit tady na ulici.
V tu chvíli jsem si představovila ty nejhorší scénáře.
T:Nechceš jít k nám že by jsem si o všem v klidu promluvili.
Jenom jsem přijímá. Přišla jsem do toho bytu. Byla jsem tu naposledy takový měsíc dva zpátky. Ten byt se za tak krátkou dobu změnil k nepoznání. Posadila jsem se v obýváku do křesla a Tomáš mi mezitím přinesl čaj.Po hodině co jsme jen tak kecaly. Se ve dveřích se objevila jeho máma, která brečela. Tomáš hned vstal a začal jí objímál. Najednou sem zaslechla jak mezi vzlikotem žekla,, on umřel". Otočila jsem se na ně zvedla se vzala kočárek a běžela pryč. Dorazila jsem domů lehla si do postele a začala brečet jak malá holka. A najednou se mi začali dávat ty malý kousky dohromady a všechno jsem pochopila. Hlavně proč se tu tak znedanání objevil Tomáš. V tu chvíli mi zazvonil mobil. Byl to Martinův táta. Po tom co jsem to zvedla tak mi řek to co jsem už dávno věděla. Že je Martin mrtví.

Nikdy nevíte co se stane?Kde žijí příběhy. Začni objevovat