Dziewczyny jak zwykle przed rozpoczęciem lekcji się spotkały. Amelia oczywiście się spóźniła. Bo to nie była by ona gdyby się nie spóźniła. No ale cóż, tak bywa. Wiec gdy już przyszła Amelia, ruszyłyśmy w stronę szkoły. I tak idziemy i rozmawiamy o nawiedzonych miejscach. Klaudia zaczyna mówić o nawiedzonym domu koło jej działki i proponuje abyśmy po lekcjach tam się wybrały. Prawie wszyscy się zgadzają oprócz Marty, która nie jest przekonana aby tam iść.
-Co?boisz się? - pyta Klaudia
-Nie,nie. Tylko po prostu nie wiem czy mama mi pozwoli - Marta
- To poproś - mówi Patrycja
- OK. Spytam się.
- Dobra. Chodźmy do szkoły bo się spóźnimy - mówi AmeliaWięc poszłyśmy do szkoły. Lekcje minęły zwyczajnie. Nic ciekawego.
Wszystkie spotkałyśmy się pod szkołą.
-idziecie na deptak? -pytam
-noo..- Patrycja
- ile macie papierosów - Klaudia
- mam cała paczkę - odpowiadam
- ja mam 4 - Patrycja
- a ja 0 - PaulinaWszyscy parskneli śmiechem. Paulina nigdy nie papierosów. Zawsze od kogoś pożycza i nigdy nie oddaje.
- Dobra to chodźmy - Wiktoria
- Musze być szybko w domu - MagdaPoszłyśmy na deptak i tam spaliłyśmy po jednym papierosie. Oczywiście zawsze są takie osoby które nie palą. W tym przypadku to Marta, Magda i Wiktoria, ale nikomu to nie przeszkadza bo przecież nikt ich do tego nie zmusza.
- To co spotykamy się o 16 koło mojego domu? - Klaudia
- No pewnie - Paulina
- Spoko - odpowiadam
- Tak - PatrycjaWszystkie rozeszłyśmy się w swoje strony. Wróciłam do domu zjadłam obiad i przyszykowałam się. Wzięłam plecak i spakowałam do niego latarkę, coś do picia i jedzenia,zapalniczke, papierosy i wódkę. Wzięłam też 20 złoty jak byśmy chciały coś kupić.
Wyszłam z domu jakoś o 15:45 ponieważ Klaudia mieszkała niedaleko mnie. Pierwsza czekała Klaudia z Pauliną. Potem doszłam ja i cała reszta. Co dziwne Amelia się nie spóźniła i była nawet dwie minuty przed czasem.
______________________________________
Deptak - kilka ławek nie daleko szkoły.
!!!KONIEC!!!
Rozdziały będą się pojawiać co 2 lub 3 dni.
CZYTASZ
Naznaczeni 1
TerrorPewnie zastanawiacie się o czym będzie ta opowieść. Będzie ona o grupie dziewczyn z klasy 7b (ja - Julia,Paulina,Amelia,Klaudia,Magda,Wiktoria,Marta i Patrycja). Pewnego dnia wybiorą się do lasu i zostaną NAZNACZONE . Chcecie dowiedzieć się więcej...