Shawnacy
Ez hihetetlen. Itt áll az irodám előtt, azzal az idióta recepcióssal kellemesen társalogva. Hóna alatt a dobozom, ami azt sejteti minden józan paraszti ésszel rendelkező egyén számára, hogy a tartalma hiánytalanul a dobozban pihen. Hevesen gesztikulál, mivel mosolyt csal a partnere arcára. Erre nevetésben törnek ki, és óvatosan felém pillantgatnak. Most már kétségem sem támad afelől, hogy rajtam röhögnek. Faszom.
Kényelmetlenül fészkelődöm a székemben addig, míg Lillian az állát felemelve, elszánt tekintettel be nem lép az irodámba, maga után az átlátszó üvegajtót óvatosan behajtva.
-Szia Babygirl, ma miben lehetek segítségedre?-Bizonytalanul a füle mögé tűri a haját, s előrelép:
-Köszönöm, de nem fogadhatom el -Hangja szégyenlős, egy kis megbántott éllel. Feldühít viselkedése, annyira, hogy ingerülten csapok az asztalra, mire összerezzen.
-Nem azért küldtem, mert vissza akarom kapni.-Jelentem ki, ellentmondást nem tűrően, mire fürgén előrelép, s odavágja a dobozt a lakozott, ébenfa íróasztalomra.
-Figyeljen, én igazán értékelem a gesztusát uram, de ez túlságosan intim.
-És?-Kérdem kirívón, erre arca rögvest a vörös ötven árnyalatában kezd el pompázni.
-Mert ez munkahely, nem pedig kupleráj!-Süvölti, lábával egyet toppantva. Kicsit azt a benyomást kelti, mint valami mérges kisállat. Ami azt illeti, nehéz nem észrevenni, mennyire szexisen jött ma dolgozni. Gyönyörű lábát kiemeli a combcsizma, és dekoltázsát szépen kiemeli a felül nyitott, sötétkék ingruha. Hmmm.
-Csinos vagy ma, Cicababa.
-Ne terelje a szót, maga tróger! Nem kellenek magától semmilyen, érti, semmilyen ajándékok, és nem megyek magával randizni sem!-Csibészes mosollyal a szám sarkában mindkét kezemet feltartom:
-Ma még nem hívtalak sehová.-Hangom higgadtan cseng, közben mélyen a szemébe nézek.
-Hát akkor megkapta a választ a kérdésére, uram.-Jelzi, s hátat fordít, majd még mielőtt kilép az ajtón, hátraveti:
-Akasztani való, de szexis gazember!
S a farkam már áll, mint a cövek.
Szoros nadrágom ellenére belevetem magam a munkába, mikor Jake toppan be az ajtómon. A tarkóját vakargatva letelepszik a velem szemben lévő székbe.
-Haver, valamit tenned kell ezzel a nővel.
-Kicsodával?!-Kérdem ijedten. Baszki, mekkora farok vagyok! Simán kirakhatnak a cégből, ha kiderül a kis játékom Lillian-el. Jake fáradtan sóhajt, s belekezd:
-Tesó, Nyuszi teljesen kikészít ezzel a szervezősdivel, pedig közöltem, hogy vegyünk fel egy szervezőt, de nem, nem kell, a saját kétkezi munka, mindig meghozza gyümölcsét.-Megvonom a vállam. Valójában szarok az egészre, csak elmegyek az esküvőre, és nézem, ahogyan a pajtim egy, akarom mondani EGY nőhöz köti az életét örökre. Fúj.
-Jake, ezen nemigazán tudok segíteni.
-De tudsz. Csak beszélj vele, kérlek. Nem alszik, és állandóan pöröl velem. Két teljes napja cölibátusban kell élnem. Mire megszervezi az esküvőt, elszárad a farkam.
-Pff. Kérd meg azt a jó seggű új csajt.-Szemében nevetés csillan, s megkérdi:
-Jó seggű? Cimbora, te sosem mondasz ilyet a csajokra, csak meghúzod őket.-Nyerít teli szájjal, jót szórakozva rajtam.
YOU ARE READING
MR. LOVENSTEIN
Teen FictionDugni a főnököddel? Ugyan már, ez lehetetlen! Mégis ki az, aki lefeküdne veled Lillian? Hol találtál egy ekkora idiótát, aki képes elviselni a nyálas ömlengésed a vele érzett "bizsergés"-ről? Shawnacy. Shawnacy. Shawnacy. Hogy ez, micsoda egy una...