Byla půlnoc a mladá černovláska ležela ve své posteli a modrýma očkama si prohlížela si strom. Její jméno je Stella Carson. Je jí 17 let. Na střední škole v New Yorku nebyla příliš oblíbená, a proto také nemá žádné přátele.
Jak se koukala na strop, začala usínat. Probudila ji ale hlasitá rána. Rozhlédla se po pokoji. Zjistila, že klávesnice leží na zemi a vedle ní rozsypaný hrníček s pastelkami. Vstala z postele a dala klávesnici zpátky na stůl. Lehla si obličejem do polštáře. Chvíli v klidu ležela ale poté uslyšela šustění peřiny ,,Princi?"
potichu řekla s myšlenkou, že zvuky vydává její šedivý kocourek. Uslyšela Prince zamňoukat. Znovu se pokusila usnout.
Na jejím rameni přistála studená ruka. Vyděšeně se otočila. Vedle ní ležel hnědovlasý chlapec, vypadal tak stejně starý jako Stella a koukal na ní velkýma šedýma očima.
Lekla se a pokusila se ho kopnout. Chlapec ale v tu chvíli zmizel a ona kopla do stolu: ,,Jau! Co sakra jsi?" Nahlas se zeptala poté, co se zase objevil. ,,Promiň jestli jsem tě vyděsil. Moje jméno je Bryan. A...jsem mrtvý." s úsměvem pověděl.
,,Mrtvý? Jako...duch? A co tu děláš"
,,Hledám si kamarády. Když jsi duch, moc přátel nemáš...''
Stella se ho ještě půl hodiny vyptávala na různé otázky, ale na jednu Bryan neodpověděl: ,,Jak jsi umřel?" Potom, co se ho na to zeptala, se otočil. Stella začala usínat ale rozsvítilo se jí v hlavě: ,,Počkat...možná jsi mrtvej, ale...moc se mi s tebou spát nechce..." ušklíbla se, zatímco ho posílala s polštářem spát na zem.
ČTEŠ
Můj mrtvý Bryan
HumorPříběh vypráví o dívce Stelle, která se přátelí s duchem. Stella je Emo, bývá smutná a také má občas sklony k sebevraždě, ale její kamarád duch, Bryan, je velmi veselý, milý a jeto jediné, co dokáže Stellu rozveselit.