"Sakra," zakleji, když si špatně namaluji linku. Opravím ji a pokračuji v make-upu. Rozsvítí se mi displej a ukáže se mi přijatá zpráva od Amandy, mé velmi dobré kamarádky. Známe se od začátku vysoké. Potkaly jsme se tak, že jsme obě nemohly najít posluchárnu v prváku. Teď jsme ve druháku a pořád něco nebo někoho hledáme. Ta škola je jako labyrint. Odemknu mobil a podívám se, co mi poslala. Její znuděný obličej na fotce mluví za vše. Musím přidat. Upravím si sukni a naposledy si prohlédnu svůj odraz v zrcadle. Pořád se na sebe koukám a všimnu si naší rodinné fotky. Jsme tam všichni... i s mámou. Máma, které jsem podobná. Cítím smutek, když vím, že už ji neuvidím. A jestli ano, nebude to ta máma, kterou si pamatuji. Zatlačím slzy do očí a lehce se usměji na svůj odraz. Vyjdu z domu. Zamknu, nastoupím do auta k Amandě a vyjíždíme. Cestou mě napadá vlastně dost otázek.
"Jak ses o tomhle dozvěděla? Nejsme v žádném spolku. Jestli nás tam uvidí Sparkles, budou naštvaný a já utíkat nebudu. Neměly bychom jezdit na akce, když nejsme ve spolku," pozdvihne koutek a stále se věnuje řízení.
"Sparkles budou mít, co dělat. A ne s námi. Hlavně my jsme ve spolku. Neuznaných."
"A tam jsme já, ty a Patrik? Víš, že Patrik nemá rád tohle škatulkování. V Patriotech je kvůli tátovi," usměji se, ale dost znejistím, když si uvědomím, že párty pořádá náš kamarád, který na párty pozve každého. Může tam být kdokoliv. Klidně i můj bývalý přítel, Adam Monroe.
"A? Kdo tam bude?" Amanda si odkašle. "Sparkles, Sigmy, možná se tam ukážou i Alphy. Ale víš jak to mají. Neradi chodí na párty k ostatním. Radši si udělají svoji."
Přijíždíme k místu konání párty a hned u cesty stojí Elita. Spolek, který si budují děti zazobaných rodičů. Jejich rodiče jsou většinou lékaři, advokáti nebo obchodní manažeři. Stál mezi nimi i Adam.
"Ty jsi věděla, že tu bude?" Zamračím se na Amandu a čekám na její odpověď.
"Ne, to jsem teda nevěděla. Možná proto mi přišla zpráva, ať přijdu v doprovodu. Neposlal ji Patrik, ale přišla z neznámého čísla," přibrzdí a otočí se ke mě hlavou. "Jestli nechceš, nepůjdeme,"promnula jsem si kořen nosu. Nechápu, proč mi to Adam dělá. Já mu neublížila a ani jsem nechtěla, aby to mělo takový konec.
"Rozešli jsme se před měsícem a půl, zvládnu ho vidět a třeba mu řeknu spoustu dalších hezkejch slov jako při rozchodu," ušklíbnu se a otevřu dveře auta. Podívám se na mobil, je půl sedmé.
Amanda udělala to samé, jen někomu zvedá hovor.
"Patriku?! Co tu dělá Elita?" Koukám se po ulici a dál Amandy rozhovor nevnímám. Naproti na ulici vidím partu kluků. Vypadá to, že pozorují Elitu a celou párty. Ty kluci nechodí k nám na školu, ale zajímá mě, kdo to je.
"Liv?" Drkne do mě Amanda a podívá se tím směrem, kterým jsem koukala já.
"Na jaký fešáky, to koukáš?" Banda šesti kluků byla opřená o dvě auta, pili drinky a smáli se. Jeden se naklonil k druhému a něco mu začal šeptat. V tom se na mě podíval. Jeho oči se setkaly s mými. Byl v nich vidět oheň, vášeň, klid, ale taky zlost. Odvrátila jsem pohled, když mi Amanda začala mávat rukou před obličejem. "Snad ses nezamilovala. Pojď, jdeme si to dnes užít," chytla mě okolo ramen a už mě táhla dovnitř. Na místo kde stáli kluci jsem se ještě otočila, ale jeho oči už jsem nenašla. Bezpečně jsme prošli okolo Elity z které pár lidí zmizelo. Vešli jsme na kameny vykládanou cestu domu spolku Patriotů. Velmi moderní a velký dům patřil přímo Patrikovi. Jeho otec byl rektor na univerzitě. Tlačily jsme se mezi lidmi dovnitř. V celém domě to žilo. Lidi tancovali všude a zábavy se nikdo nebál. Dřív bych se takových akcí zdržovala, ale se správným člověkem jako je Amanda jsem tohle začala mít ráda. "Dáš si drink?" Došli jsme do kuchyně a Amanda začala dělat kouzla. Nikdy jsem nechápala, kde a jak se to naučila. Podala mi skleničku červené směsi různého alkoholu. "Na nás a na lepší chlapy," vyplázla jazyk a usrkla. Udělala jsem to samé. Příjemně sladká chuť mi polechtala jazyk a chutnalo to překvapivě dobře. Po polknutí mě moje tvrzení, že to chutná dobře přešlo. Hořkost mi projela celým tělem, až mi naskočila husí kůže. Ušklebila jsem se.
ČTEŠ
In the beginning
RomanceDívka Olivia Miller je svým otcem poslána studovat do Ameriky. Rychle si zvykne na život a najde si přátele. Jenže její rodina a odchod její matky skrývá víc, než by sama chtěla a tušila. Co když její rodiče neobchodují jen s látkami a nedělají je m...