Medya: Aykut (Hira'nin eski, Deniz'in yeni sevgilisi)
Hira'nin agzindan:
Ben iyiydim. Kapinin kulpundan tuttum actim ve kapiyi acan kisinin ustune dusmustum. Ama bu olamazdi. O bu okuldan gitmisti. Tekrar neden donmustu ki...
-Hira??
-Hih? Sey ben ozur dilerim ya kafam ucan mor ineklerin anirmasinda kaldi da. Ben sey ben en iyisi ustunden kalkayim.
Uzerinden kalktim. Sonra biranda Denizle sarildila- Ne? Bir saniye Denizle mi sarildilar?
-Hey! Siz sevgili misiniz?
Deniz gulmeye basladi.
- Sen daha yeni mi ogrendin?!
- Sey, ben gitsem iyi olacak. Dedim ve yurumeye basladim. Benim sevdigim cocuk bugun tanistigim bir kizla mi sevgiliydi?! Hayir, bu olamazdi. Onu cok seviyordum ne yapacagimi bilmiyordum. Ben tam kantinin onunden gecerken Kumsal bana seslendi.
-Hira, ayaga kalkmamalisin. Nereye gidiyorsun hem? Dur bir saniye sen agliyo musun? Dedi. Ne demeliydim ki ona anlatmali miydim? Galiba anlatmasam iyi olacak cunku benim yuzunden arkadasiyla tartismasi isteyecegim son sey bile degildi.
- Ya kuzum annem aradi bende anlattim o da gel birlikte hastaneye gidelim dedi. Biliyorsun hastaligimi ilerlemis olabilmesinden endiseleniyorlar.
-Tamam kuzum dikkat et kendine. Dedi ve okuldan ciktim. Benim hayatim yalan olmus arkadasima yalan soylerken hic de utanmadim cunku ben hep yalan soylerdim.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Okulun yanindaki parka gelmistim. Hep buraya gelir bir sigara yakardim. Simdi hem hastasin hem de sigara iciyosun dediginizi duyar gibiyim. Ben bu hastaligi umursamiyorum kaybedecek hicbir seyim yok. Neyse, sigarayi paketten cikardim, ayaklarimi karsi banka uzattim. Simdi daha rahattim. Sigarayi iki dudagimin arasina aldim ve yaktim. Iste bu!! Bu sigaranin verdigi zevki hicbir sey vermiyor. Tam icmeye devam edecekken telefonuma bildirim geldi.
05XX XXX XXXX= O sigarayi hemen yere at.
Bu da ne simdi? Aman! Banane.
Cevap vermedim ki birisi benimle dalga geciyordu ama bunu kimin yaptigini bulursam 3 sene yaptiklari gibi beni rezil etmelerine izin vermeyecegim.
3 sene once:
Yine her sabah yaptigim gibi okula gelmistim. Bu arada bir numaradan surekli mesaj geliyor. Herneyse! Okula girdim ve herkes bana bakiyordu. Acaba yuzumde falan bir sey mi vardi? Tuvalete gitmeliydim. Tam koridordan gecip tuvalete girecektim ki panoda bir kagit fark etmistim. Merak ettim, gittim ve sok gecirdim. Bana yazan cocuk konusmalarimizi degistirip benim adimi kotu bir seye cikarmis...
Simdi:
Dusuncelerimden hemen kurtuldum. 3 sene onceki okulumu birakmamin sebebi buydu iste. Bu okulda okulun populer ve umursamaz kizi rolunu oynuyordum ki ben o kadar eglenceli ve delidolu birisiyim ki bunu sadece yakinlarim biliyordu. Herneyse eve dogru yurumeye basladim. Eve giderken yolda tekrar sigarami yaktim. Eve ulastigimda sigarayi yere atip bahce kapisindan iceriye girdim. Cantamdan anahtarimi cikarip kapiyi actim. Odama cikip ustumu degistirmeden kendimi yataga attim. Bakalim yarin Deniz ve Aykut gozumun onunde neler yapacaklardi ve ben buna dayanabilecek miydim?!
Ben geldim!! Biliyorum uzun zamandir bolum atmiyorum. Bu sene cok yogunum ve bir programda birisinin mesaji uzerine bunu yazdim. Benden bu hikayenin devamini getirmemi cok istiyordu. Bu hikaye benden bunu isteyen bilinmeyenime gelsin 😊😊
Yanlislarimi ve yorumunuzu lutfen belirtin kuzularim. 😍😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
RandomBir arkadaşınız sizin eski sevgiliniz ile birlikte size oyun oynarsa ve sizde bunu öğrenseniz nasıl hissedersiniz? Ikisini de affeder misiniz? Yoksa sadece birini affeder diğerini süründürür müsünüz? Ya da ikisini de süründürüp kendi yolunuza mı bak...