de aanslag

3 0 0
                                    

Het is zaterdag. De bulldogs hebben een football wedstrijd. Alle populaire meisjes gaan. Ook Jessica. Ookal haat ze Ryan en zijn groepje verwende boys. Als de bulldogs het veld op komen gebeurt er iets wat niemand verwacht. Precies in get midden van het veld ontstaat een ontploffing. Door de dikke rookwolk kan niemand iets zien. Jessica rent weg en verstopt zich onder de tribune. Als het rookgordijn een beetje is weggetrokken ziet ze dat ze niet alleen is. Het verwende jochie Ryan zit op nog geen meter afstand van haar. Ryan lijkt haar nu ook op te merken. Als Jessica haar mond open wil doen om wat te zeggen gebaard Ryan dat ze stil moet zijn. Hij wijst voorzichtig naar het veld. Jessica kijkt door de tribune naar het veld. Ze staart naar voren met grote ogen. Bang schuift ze weg tot ze tegen de muur komt. Daar kruipt ze zo ver mogenlijk in een hoekje. Ryan kijkt haar vreemd aan. Zou ze weten wie dit deed? Wie daar met een masker staat in het midden van het veld? Waarom is ze zo bang? Ryan wordt gek van al die ongestelde vragen. Maar nu was niet het goede moment voor vragen stellen. Het enige wat ze nu konden doen was wachten. Tot maskerman weg was en de kust veilig was.
------------------------------
Hier is weer een hoofdstukje.

slove the misteryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu