Első nap

9 1 0
                                    

Reggel mikor felébrdtem, egyben féltem az új kezdettől, de vártam is , hogy milyen lesz az új suli. Nagyon nagyon reméltem, hogy hamar sikerül barátokat szereznem, mégúgyis ,hogy nem voltam gólyatáborba. Ahogy ezeken tűnődtem hamar elrepült az idő és már indulnom kellett suliba. Anyáék még mondtak pár biztató szót majd kisétàltam a buszmegállóba.

Nem kellet sokat várnom a buszra mivel gyakran közlekedik. Felszálltam a buszra de annyira kis helyem volt, hogy úgy éreztem , hogy mindjárt megfulladok. Tele volt a busz gyerekekkel akik mind ünnplőben voltak. Egy-két gyereken felismertem a suli logóját és ebből tudtam , hogy egy suliba fogunk járni, bár idősebbnek tűntek. A sulinál az volt az érdekes,hogy egy másik gimnázium állt szinte rögtön mellette. Ha jól tudom a két iskola régen egy volt de valami konfliktus miatt szétszakadtak és emiatt elég nagy riválisok lettek.

Gyorsan besétáltam a suliba és a portán megkérdeztem,hogy merre találhatom a 9.B termét. Az osztályunk nulladik olaszos és nulladik spanyolos volt. A terem a suli 2. emeletén volt , szint a középpontban. Félve léptem be  a terembe de még senki nem volt bent. Kicsit megnyugodtam, bár így meg továbbá féltem az új osztálytársaktól. Így hogy egyedül voltam beültem az utolsó előtti padsorba. Hamarosan elkezdtek jönni a többiek . Volt egy két szimpatikus lány de nem mentem oda hozzájuk mert úgy gondoltam , hogy majd inkább megvárom azt a lányt akinek a neve ismerősnek tűnt nekem.
Nem kellett sokáig várnom rá. Megjött.
Tóth Alexaszandra.Ahogy belépett rögtön tudtam, hogy honnan ismerem. Régen eggyütt táncoltunk amikor a szülei elváltak és elköltözött. Nagyon nagyon jóba voltunk ezért gondoltam ,hogy odamegyek hozzá de ő megelőzött.
-Mia??-kérdezte nagyon meglepetten.

-Hát igen én lennék. Fuu Szandi nagyon megváltoztál-mondtam kissé kínosan

-Már Lexinek hívnak az emberek , de amúgy köszönöm te is változtál.

Lexi bemutatott az új barátainak, de elég furán éreztem magam velük. Mivel Lexit szerettem kiskoromban úgy éreztem,hogy amnyira sokat nem változott, vagyis ezt akartam érezni. A stílusa teljesen más lett. Sokkal kirívobban öltözködött és a haját is kivilágosította. Nem is kivilágosította hanem befeste sötét barnáról vöröses szőkébe. Megkell ,hogy mondjam jól állt neki. Az a pár lány aki szimpatikusnak tűnt kissé csalódottan nézet rám. Mintha mást vártak volna tőlem .Nem  értettem. A suli többi része hamar eltelt , és ahogy észre vettem Lexi mindig a fiúk közelébe volt. Nem éreztem azt , hogy odatartozok az ő társaságukba. Kényelmetlenül éreztem magam , feszengtem és bárhányszor megpróbáltam eljönni valami nagyon béna indokkal Lexi megállított.  A nap hátralévő része így telt tovább. A suli után haza buszoztam és bejelöltem facen az osztálytársaim. Nem is volt olyan rossz nap mint amire számítottam. Sőt, még mondhatjuk azt , hogy jó volt.

Kérlek küldjetek visszajelzéseket és köszönöm, hogy olvastatok ❤️
❤️Xoxo❤️
Chloe

Mielőtt Megismertelek(M&M)Where stories live. Discover now