Ákos....

5 0 0
                                    

A reggelem olyan volt mint az összes többi. Sima smink , festett hajam hullámosítása, zuhanyzás és öltözködés. Már tudtam, hogy mikor fog jönni a busz ezért az időbeosztásokat nagyjából be tudtam saccolni.
Otthon sose tudok még ilyenkor reggelnizni ezért mindig kapok heti kaja pénzt a szüleimtől. Ugyanolyannak éreztem ezt a napot, mint bármelyik másikat az általánosban annyi különbséggel, hogy már gimibe járok egy másik városba, és mostmár nem sportolok semmit. Erre is gondoltam, hogy itt is kéne találnom valami tánc egyesületet mert nem tudok egyszerűen tánc és zene nélkül élni.

Miközben ezeken járt a fejem szépen lassan kisétáltam a buszmegallóba, majd felszálltam a buszra. A buszon volt az egyik fiú az osztályból de nem tudtam a nevét ezért inkább úgy csináltam mintha észre sem vettem volna.
De ő észre vett és megindult felém.

-Szia. Mia ugye?-kérdezte nagyon aranyosan a fiú

-Igen. És te.....-kezdtem el mondani amikor félbe szakított és bemutatkozott.

-Ákos vagyok.-mondta-Már kicsikorom óta hockyzom.

Már nagyban beszélgettünk .amikor megérkeztünk a sulihoz. Egy ideig kissé furán nézett rám majd feltette a kérdést amit szerintem régóta magában tartott.

-Miért pont Lexi?- tette fel a kérdést de az értetlen fejemet látva átfogalmazta - Miért pont Lexivel barátkozol? Eddig nem olyannak ismertelek meg ami a Lexi félékhez tartozik.

-Lexi félék?-kérdeztem kitágult szemmel

-Te kedves vagy velem ő pedig már a gólyatáborban nagyon bunkó volt szinte mindenkivel, kivéve persze Márkkal és a többi "menő" fiúval.-mondta idéző jeleket mutogatva.

-Lexit már kicsi korom óta ismerem. Nagyon kedves lány volt mindig ,majd amikor a szülei elváltak és új városba költözött azóta nem találkoztam vele

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 22, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Mielőtt Megismertelek(M&M)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang