Păi, toată lumea știe că fetele niciodată nu au cu ce să se îmbrace sau cu ce să se încalțe. Oricât de des ne-am cumpăra haine și oricât de plin ar fi dulapul nostru noi nu o sa avem destule haine. Să nu mai spun ca atunci când ne cumpărăm ceva nou realizam ca nu avem cu ce sa-l asortam.
Mai sunt și unele zile mai bune când găsești, într-un final, ceva cât de cât ok și ești fericita ca, după o lunga defilare prin casa, ai cu ce sa te îmbraci, dar asemenea bucurie rar se întâmplă...iar de cele mai multe ori sfârșim prin a ceda nervos și a ne îmbracă cu orice ne pica în mana. Dar sunt și zilele alea în care îți e lene și să deschizi ochii, și clar nu ai chef să probezi nici măcar o bluza asa că decizia e de a te îmbracă cu cele mai lejere haine din dulap (de cele mai multe ori fiind un hanorac sau un tricou și niște pantaloni de trening) fara sa îți pese ca arăți de parca tocmai ai încheiat o tranzacție de droguri.Sunt sigură că orice fată a trecut, măcar o data, prin acea criză de nervi când nu ai cu ce să te îmbraci, iar tot ce ai pune pe tine arata groaznic (cel puțin asa vezi tu lucrurile) și decizi că mai bine rămâi în casă.
La cumparaturi:
Atunci când găsești ceea ce ai vazut pe site-ul magazinului şi îți dai seama ca nu arata nici macar un pic cu ceea ce părea să fie în poze. Și mai sunt și hainele de pe manechine sau din vitrine care, nu știu cum se face, dar pe tine nu vor arăta niciodată la fel.
Să nu mai spunem că ajungi să mergi la cumpărături cu acea prietenă, cu care ai jurat că nu o să mai mergi niciodată sa îți cumperi haine pentru că, ei, orice îi vine perfect. Iar în timp ce tu te plimbi în 4-5 magazine (uneori și mai multe) ca să îți cumperi doar o bluza, ea deja are 4 pungi pline.
Probabil că l-ai târât o data și pe iubitul tău cu tine în mall pentru a-ți cumpăra haine gândindu-te ca este o idee bună pentru a petrece timp împreună, dar, normal că după ceva timp ai văzut cum acel zâmbet de pe fața lui a dispărut, el plictisindu-se și pentru a scăpa cât mai repede de acolo, indiferent de ce probai și cum arătai, el spunea că îți stă super bine (chiar dacă tu, de fapt arătai ca ultima boschetară), iar când observai asta, îți strica și ție starea, ba chiar, uneori, lăsându-se cu o mică ceartă.
CITEȘTI
Problemele fetelor
AléatoireDa, si noi, fetele, avem problemele noastre, precum baietii le au pe ale lor. Iar eu sunt pornita sa dezvalui unele dintre ele, pe cele de care eu am lovesc cel mai des.