6.rész-Repüljünk?

85 9 0
                                    

Szóval gyönyörűek a sárkányaink. A szobámból nézem őket,és Hajna bejött a szobába.
-Szerinted felülhetek rá?-kérdezte,én meg megrántottam a vállam.
-Nem tudom,kérdezd meg tőle!-erre Hajna megforgatta a szemét,és átment az szobájába.Szerintem én most lemegyek,és megkérdezem Tornádót,hogy felülhetek-e rá(😁).Lementem a lépcsőn,és Tornádó már ott állt az ajtóban. Kimentem, megvakargattam a nyakát,és megöleltem.
-Szia Tornádó! Azt szeretném kérdezni hogy fel lehet-e ülni a hátadra?-erre ő megrázta a fejét,és rajzolt valami nyeregszerűséget a homokba.-Szóval nyereg is kell?-erre elkezdett nagyon aranyosan bólogatni. Gyorsan elköszöntem tőle és berohantam Hajna szobájába és elmondtam ezt neki.
-Dejó! Ez nagyon király! De honnan szerzünk nyerget?- na,ez jó kérdés. Elővettem a telóm és beírtam a google-ba, hogy eladó sárkány nyereg. Tudom,nagyon hülye vagyok, de kiadta egy öregembert akit hülyének tartanak mert sárkányoknak gyárt nyerget. Azonnal megnéztem hogy hol lakik,és kiderült hogy a szomszéd városban van.
-Hajna képzeld a szomszéd városban lakik egy sárkánnyereg készítő ember-mondtam,mire hajna csak pislogott.

-----másnap reggel-----

Tegnap felhívtam ezt az embert,és tényleg igaz hogy nyerget készít,és ma eljön megnézni hogy milyenek a sárkányaink. Remélem nem csapott be minket,mert nem szeretném hogy valami baja legyen Tornádónak. Már 13:47 van,szóval hamarosan megjön ez az ember.

-Szerinted átvert?-kérdezte Hajna,mert már itt kellene lennie. Ebben a pillanatban csöngettek,és megláttam az öregembert. Gyorsan odamentünk a sárkányokhoz és elrejtettük őket a ház mögött,mert még nem bízom benne. Odafutottunk a kapuhoz,és üdvözöltük.
-Jónapot!-köszöntünk egyszerre Hajnával.
-Szöval van két sárkányotok és szeretnétek nyerget?-kérdezte,mire Hajnával bölintottunk.-Rendben,na és hol vannak a sárkányok?-még mindig nem bízom benne.
-Hogy bizonyítja azt hogy nem fog átverni?-kérdeztem erre ő mutatott egy fekete-fehér képet amin egy férfi ül a sárkánya hátán. Erre nem tudtam mit mondani,csak bólintottam. Ezután Hajna elszaladt a sárkányokért,én meg beljebb hívtam őt.

----este----

Miután megvizsgálta,és megmérte a sárkányainkat,visszaindult a ,,műhelyébe" ,és azt mondta hogy egy hónap múlva, pontosan ilyenkor már a sárkányainkon fogunk ülni. Hajna teljesen bepörgött ezért folyamatosan erről beszélt.


•Sárkányok A Városban•Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ