'Renk' adında bir seri yapacağım. Bu serinin ilk kitabı olacak BÜYÜK AŞK... Burada karakterlerden, onların isimlerinden kısaca bahsedeceğim sonrasına zaten bakarsanız eğer 3 tane tanıtım yapacağım.. Dipnot: Kapak konusunda berbatım farkettiniz dimi :D
RENKLER...
Kızlar
PEMBE: Adı Açelya... Açelya Karlıdağ. Neşeli ve sevecen bir karakteri var. Ama aşırı derecede konuşkan. Pembe rengini çok seviyor. Tam bir cici kız ... Grubun sözcüsü yada savunucusu diyebiliriz..
SİYAH: Adı Simay... Simay Şanlı.. Grubun başı, kaptanı olarak biliniyor. Her gün daha da güçleniyor ruhu, bedeni.. Hırslı ve inatçı... Kendini gizlemeyi seven bir kötü kız... Kavga etmek onun işi zaten bu tür görevleri de genelde alıyor.
BEYAZ: Adı Lara.. Lara Marsis... Saf, iyi niyetli bir kız. Gruptaki en duygusal, en hassas kızı.. Gruptaki olayları o kontrol ediyor. Bir çeşit kalbi de diyebiliriz... Eğer Beyaz yok olursa grup dağılır, paramparça olur..
MAVİ: Adı Doğa.. Doğa Deniz.. Doğa soğukkanlı bir kız ama bir o kadar da iyimser.. Cesur bir kız ama bir o kadar da korkak.. dışta göründüğü gibi biri değil. Gerçek kendini içine saklayan biri. Asil bir duruşu var, asil davranışları.. Her zaman olumlu düşünüyor,kavgalardan hoşlanmıyor..
MOR: Adı Oylum... Oylum Şanlı.. Grubun ineği.. Beyni.. Hard diski.. artık ne deniyorsa.. Duygusal, çekingen, çok fazla konuşmayan biri.. Siyah'ın kuzeni, amcasının kızı.. Hakkında, Siyah hariç hiç kimse birşey bilmiyor... Siyah hariç kimse de onu görmemiş..
ŞEFTALİ: Adı Begüm... Begüm Dere... Sevecen, cana yakın, arkadaş canlısı biri gibi gözüken bir bomba.. Grubun en güçlü üyesi.. Pembe ile çok iyi dostlar.. Grubun ajanı diyebiliriz. Dedikoducu ve güçlü olması bu işte ona antaj sağlıyor..
Erkekler
SARI: Adı Ertuğrul.. Ertuğrul Duman.. Aşırı derecede zeki, aşırı derecede çevik.. Sarı da bu grubun beyni, başka bir deyişle sharlock holmesi.. Sabırlı, yakışıklı, kibar... Tam anlamıyla kızların hayali bir erkek...
KIRMIZI: Adı Ulaş... Ulaş Kahraman.. Grubun başı, kaptanı. Griden sonra takımdaki en güçlü kişi. Asla pes etmeyen, kararlı bir yapısı var. Yakışıklılık konusunda dünyanın sayılı kişilerinden denilebilir. İnatçı, vurdumduymaz ve sahiplenici onun için uygun kelimeler olabilir...
KAHVERENGİ(KAHVE): Adı Mehmet... Mehmet Dursun Yılmaz... Tam bir karadeniz uşaği... Ciddi, sert, kurnaz olmasının yanı sıra saniplenici, komik, cömert özelliklerini de barındırıyor. Asabi bir tip olsa da yumuşak kalpli. Grubun kalbi...
GRİ: Adı Ayaz... Ayaz Çataloğlu... Grubun sağ kolu, en güçlüsü.. Alçakgönüllü ve şefkatli olmasına karşın kavgacı bir tip. Sadist duygusu içini kemiriyor. Sizin gıcık, odun, öküz diye bahsettiğiniz erkek tiplerinden.
TURUNCU: Adı Emre... Emre Kazanç.. Dışadönük, sevecen bir kişiliği var. Sporla arası çok iyi. Gruptaki güçlü kişilerin 3.'sü.Yani tüm erkekler güçlüdür Allah'I var.. Bu yüzden ilk 3'ü yazdım.. Grubun organitörü (böyle mi yazılıyordu??). Grubun tamamıyla o ilgileniyor...
YEŞİL: Adı İlker. İlker Kutlu.. Grubun ajanı. Soğukkanlı ve umursamaz bir erkek. Çoğu zaman düşünmeden konuşur, aklına geleni söyler. Onu tanımayanlar söylediklerine alınabilir. Çok güçlü olmasa da dövüş taktikleri nedeniyle grubun en iyi dövüşen kişisi olarak biliniyor. Grupta kimse ona kafa koymamıştır bu zamana dek. Bunun yanında sahiplenici ve kıskanç olduğu da belirtilebilir.
Bunlar dışında da grup üyeleri var. Ama bunlar en etkilileri ve ben bunlar üzerinden hikayeler yazıcam. Eşleşmeleri söylemicem. Çok kolay yani basit düşünün derim belki bulabilirsiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀BÜYÜK AŞK▶MAVİ İLE GRİ
Roman d'amourHERŞEY SENDE GİZLİ.. Yerin seni çektiği kadar ağırsın Kanatların çırpındığı kadar hafif Kalbinin attığı kadar canlısın Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç Sevdiklerin kadar iyisin Nefret ettiklerin kadar kötü Ne renk olursa olsun kasın gözün Karşınd...