Fata de la țară...prezentări

77 3 0
                                    

Hei!  Eu sunt Amalia Smith,  o fata provenită dintr-o familie săracă care lupta pentru un trai mai bun. Am 19 ani și mai am un frate de 25 care e căsătorit.
Chiar dacă sunt săracă și retrasă am un tupeu de zile mari. Nimeni nu ma calcă în picioare. Să zicem că sunt mai specială pentru ca sunt jumătate înger jumătate demon. Da ați văzut bine. Dar sunt om. Cum?  Pai știți că un om are un înger păzitor și un demon,  doar ca eu sunt făcută din ei. Omul din mine e calea de mijloc a celor 2 identități. De aia nu e bine să te pui cu mine.
Atât despre mine,  trecem să discutam despre lumea în care trăiesc.
Pai aceasta  ,, minunată lume " este condusă de vampiri. Da, de vampiri.
Din 7 miliarde de oameni mai suntem 3 miliarde și continuă să scadă. Vampiri sunt ființe nemiloase care nu le pașa de rasă umană dar totuși au grija sa nu rămână fără hrană. Răpește oameni și îi fac hranitorii lor.
În satul în care locuiesc eu, Regele Mikado a pus că regulă ca toate fetele de 18 ani să se căsătorească pentru a nu fi luate de vampiri. Și dacă va întrebați, nu eu nu sunt căsătorită deoarece tata tine foarte mult la mine si nu vrea să ma dea. Da la noi încă e fază cu datul mâna fetei.
Ok. Cam atât cu prezentările.

Aleasa de un tiranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum