Slepas 2 hri
Jimin P.O.V
Ksihtan ak dh smakin baik..Dh 2 hri ak x jmpa Hae ra..Rndu,itu lh prasaan yg ak rsa skarang..Skarang pn dh pkul brapa..Ak krling ke arh jam 5:30ptg.Nk kluar jmpa Hae ra pn msti dy xnk..Ak mngambil hp dn call Hae ra..
OTP
"Anyeong Hae ra""Anyeong Oppa,mian hae ra x prgi mlwt oppa..hae ra busy skit skarang"
"Hae ra busy buat ap?"
"Hae ra buka cafe skarang"
"Bila start buka?"
"Kmarin bru..Ni tngh siapkn ap yg ptut"
"Ouh,spa yg tlong hae ra siapkan smua tu?"
"Jungkook oppa,Irene dn Sunjae"
"Sunjae?sunjae mna?"
"Ouh,namchin irene..knapa oppa tnya mcm pgawai plis pula ni?huh?"
"Mian oppa xdpt tlong Hae ra"
"Alah,xpe..Oppa kn blum shat lgi"
"Hae ra sshi,bogoshipo"
"Nado..Nnti klau oppa nk shat oppa dtg la cafe Hae ra..Kita date,haha"
"Bleyh je..Send almat kdai Hae ra kt oppa k.."
"Nae..nnti hae ra send..xpa la oppa jungkook oppa dh bsing tu..anyeong"
"Nae..anyeong,I love you"
"I love you too"
End Otp
Hatiku sdikit gmbira krna dpat brbual dngn Hae ra wlaupun skejap..
Tingg
Hae ra mnghntr alamat cafenya..Ak pn brsiap untk ke cafe Hae ra..Ak hnya memakai bju brhoodie bewrna putih dn sluar bewrna hitam..Ak mnutup kpala ku mnggunakan hoodie lalu brjln trun..
.
.
.
.
"Jimin?kmu nk ke mna?bkeyh omma ckap skit?"tnya Omma ku aka puan park.."Ckap lah"ktaku stelah ddk brhdapan ommaku di dpur dn meminum air jus oren yg trsdia di hdapan ku.."Omma nk tunangkan kmu dngn kei,spupu kmu""Pstt"Trsmbur air yg ak mnum di buatnya"Jimin xnk"jwb ku slmba"Omma xkira omma nk jga tnangkan kmu dngn spupu kmu tu,kei!"tngkng ommaku"Jimin ckp xnk!xnk la!"tngkng ku lalu mngmbil kunci kreta dn di pndu lju meninggalkan rmah itu..
.
.
.
.
.
.
Ak brhnti di tpi jln"Arghhhhhh"jritku lalu memukul stereng kreta(ejaan?tah)"Knapa lh omma nk sngt ak tunang dngn mnah gedik tu?!!hah?!Wae?!!"skali lgi stereng kreta ak pkul..Pkiran ku enth ke mna skarng hnya ak dpat fkirkan ialah Hae ra..Ak mmndng kretaku mnuju ke sbuah kdai..End P.O.V
TO BE CONTINUE
MIAN XBEST..TYPO ABAIKAN.VOTE!!
YOU ARE READING
[C]Mistake[pjm malay ff]
FanfictionDisebabkn ksalhan awk,sya hlang kprcyaan sya pda awk..Nmun,sya cba prcyaankn awk kmbli dn skali awk memusnahkannya..Dan,Awk jga seorang pembunuh!!Pmbnuh yg kejam! Jeon Hae ra Nk thu lbih?bca la ff ni..thanks..