M~29

30 2 0
                                    

"Arhhhhh"jrit Hae ra smbil memegang prutnya..Jimin mliht cecair mrah yg memenuhi sluar hae ra dn mengalir di lntai..Dy trkjut mliht itu sgera brlri mndptkn Hae rA"Sa--sakit"kta Hae ra sbelum smuanya mnjadi gelap..Jimin sgera mmbwa Hae ra ke hopital..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Di hopital,

Hae ra brada di icu slepas di hntr oleh Jimin..Muka nya klihtan sngt pucat..Kluarga jeon tlh smpai brsma kluar park..Jimin tlh mnghbungi mreka dn mnceritakn sgala nya..Puan jeon mnangis di dlm dakapan Hae rin..bgitu juga Hae rin..sudah 3 jam hae ra brada di dlm icu..

Tiba-tiba seorang doktor kluar dri icu..Mukanya sdikit kcewa..Jimin sgera mndptkn doktor itu

"Mcm nna dngn isteri sya?"

"Maafkn sya,Sya xdpt slmtkn ank enck..Hae ra keguguran krana anknya xkuat akbt hntakkan yg kuat..Sya hnya mmpu mnyelmtkn isteri enck..Maafkn sya"ucp Doktor Mina..Jimin jtuh trddk smbil menagis spuas² nya..Bgitu juga Puan jeon,Hae rin dn Puan park..

"Bleyh kmi mlwt dy?"tnya jungkook"Bleyh,cuma jngn trlalu bsing..biarkn dy breht..keadaan dy nngt lmah krna hilang trlalu bnyk darah..Sya mnta dri dlu lh"Kta doktor mina lalu brjln mninggalkn mreka smua

'Maafkn oppa Hae ra,klau x d sbbkn oppa msti kita x hlng ank..Mian hae ra mian!!'

^WAD HAE RA^

HAE RIN P.O.V

Ak sdih mlihat keadaan unnieku..Mukanya sngt pucat..Ak ddk di sbelhnya..Tiba-tiba ak prasan yg jri nya begrak-grak

"Unnie?!unnie dh sdar?!"tnya ku truja..Akhirnya,unnieku sdar dn mmbuk  mata slepas 2 jam x sdrkn dri..

"R--rin?Ank unnie x ap² kn?"

Ak sdikit trsntak dngn soalan unnieku,Ak hnya mnundukkan kpala..Air mtaku mngalir skli lgi"Rin?!Ank unnie shat je kan?!jwb!"ak msih menundukkan kpala..Air mtaku xhnti² mengalir

"Oppa?"Tnya unnieku kpada oppaku,jungkook.."Sbar Hae ra,Ank Hae ra dh xde"jwb oppa ku lmbut.

End P.O.V

"Oppa tipu!!Mna ank Hae ra!!"jrit Hae ra smbil air mtanya mngalir deras..Jimin sdah menagis di tpi jungkook..Sngguh dy kcewa dngn drinya sndiri"Sbar,ni bkn rezeki Hae ra"kta Jumgkook lalu memeluk Hae ra"Oppa tipu!!Mna ank Hae ra mna!!"jrit hae ra skali lgi smbil memukul dada jungkook..Hae ra mnangis dngn kuat smbik memegang prutnya yg trsa kosong dn ringan..

TO BE CONTINUE..

MIAN XBEST..TYPO ABAIKAN..VOTE!!

[C]Mistake[pjm malay ff]Where stories live. Discover now