(Liljan näkökulmasta) herään auringon valoon ja äiti huutaa alakerrasta niin kuin joka aamu(Liljaa herätys!) (Olen jo hereillä!)huudan vastaukseksi. Nousen sängystäni ja menen kylpyyn täytän ammeen lämpimällä vedellä ja vaahtokylpy aineella. Sitten menen vaahtokylpyyn ja rentoudun (skip puolituntia). Nousen kylvystä ja tyhjennän altaan. menen laittamaan vaatteet päälle turkoosin topin, harmaat farkut ja sinisen neuleen. (Lilja tulisitko alas?!) äiti huutaa alhaalta. (Tullaan!) vastaan äidille ja mene alakertaan. Äiti odottaa minua portaiden alapäässä ja katsoo minua huolestuneena. (Mitä nyt?) kysyn häneltä.(Me muutamme parin viikon päästä.)Äiti sanoo huolissaan. Minua hämmästyttää (Mitä?) kysyn hämmästyneenä.(Me muutamme englantiin) äiti sanoo.Olen todella ihmeissäni ja en pysty peittämään sitä. (Muutammeko englantiin?) kysyn äidiltä. (Kyllä) äiti vastaa. menen syömään aamupalan ja sen jälkeen pesen hampaat. olen menossa yläkertaan pakkaamaan mutta äiti estää. (Älä mene vielä) äiti sanoo. (Miksi en?) kysyn äidiltä. (Oletko menossa pakkaamaan? sillä jos olet niin mene vain) äiti sanoo.( Olen menossa pakkaamaan) vastaan äidilleni. Menen ylös pakkaamaan sitten menen lenkille (skip tunti) tulen kotiin syön välipalan sen jälkeen menen ylös ja avaan tietokoneen ja menen wattpadiin siellä minä luen kirjaa nimeltä 'Zwiana-pelastusretki...?' sen jälkeen pakkaan reppuni koska huomenna on koulua. (skip loput päivästä) herään herätyskelloni ääneen sammutan sen ja sitten laitan vaatteet päälle samat vaatteet eli ne turkoosin topin, harmaat farkut ja sinisen neuleen. Sitten menen aamupalalle teen itselleni kinkku voileivän sen jälkeen menen pesemään hampaat sitten menen laittamaan takin, lippiksen ja lenkkarit koska tänään on liikuntaa. (skip koulu) (tultiin!)huudan kun astun sisään sitten menen keittiöön syömään voileivän sen jälkeen kun olen syönyt niin menen huoneeseeni tekemään läksyt. Sitten menen tietokoneella wattpadiin tekemään kirjaa nimeltä ,pimennys, sen jälkeen menen ulos kävelylle (skip puolituntia) tulen kävelyltä ja menen syömään ruoan ruokana on kanaa ja riisiä.
^^^^^^^^^^^^^^
kiitos jos luit tämän koska tämä oli minun ensimmäinen kirja ja en tiedä että tuleeko vähään aikaan lukuja koska tähänkin meni kaksi päivää. jos voit niin paina tähteä koska sitten olisin tosi iloinen ja tässä luvussa on 326 sanaa. se Zwianan pelastusretki...? on siskoni SofiaXoria tai XseraFeraa.
rosmariini
YOU ARE READING
Lilja
RandomLilja on 13 vuotias ja käy kuudetta luokkaa. Lilja on muuttamassa englantiin. Liljan viimeinen koulupäivä on 13 perjantai jolloin kaikki menee pieleen. Silloin on parityöpäivä Lilja inhoaa paritöitä koska aina paritöissä rakennetaan. Tällä kertaa L...