(skipataan viikko) (Liljan nk)
herään kun äitini tulee herättämään minut. (Mitä nyt) kysyn unisena. (tänään on viimeinen koulupäiväsi) äiti sanoo minulle. Nousen sängystäni ja pukeudun tällä kertaa harmaaseen paitaan, harmaihin farkkuhameeseen ja purppuraan neuleeseen koska on toukokuun 15 päivä ja ulkona on 10 astetta lämmintä sitten menen alas. Menen keittiöön siellä äitini on tehnyt minulle leivän jossa on voita, kinkkua, kurkkua, juustoa ja salaattia. Menen istumaan pöydän ääreen ja alan syömään leipää se maistuu hyvältä silloin veljeni Markus ja Matinus tulevat alakertaan ja menevät olohuoneeseen ja avaavat television. Silloin Markus sanoo näin ( vaihdetaan kanavaa 2selle sieltä tulee musiikki ohjelma) söin nopeasti ja hain reppuni yläkerrasta. Sitten menin ulos ja lähdin kävelemään polkua pitkin kouluun kesken matkan minun kaveri emilija tuli minua vastaan olen unohtanut kertoa etä muuta. ( Emilija) aloittin ( minä muutan) sanon hiljaa. (Mitä?) Emilija ihmetteli. Me kävelemme polkua pitkin koululle päin sitten näemme koulun pihan. Menemme koulun oven eteen ja odotamme että kellot soi (skip vartti) kellot soi ja menemme sisälle. (Nyt kun on aikaa niin voin kertoa miltä näytän minulla on tumman ruskeat hiukset ja vaalean siniset silmät. Minulla on vaalea iho ja asun suomessa käyn englannin tunneilla) meillä on parityöpäivä. Inhoan paritöitä ja tänään on puutöitä pareittain. Sain parin jonka nimi on Elias. Elias ei tee yhtään töitä vaan minä teen kaikki työt. Opettaja ei pidä siitä että joku laiskottelee ja antaa Eliakselle oman työn. Tunnin jälkeen on välitunti menen keinumaan. Seuraavana meillä on matikkaa olen hyvä matikassa(skip koulu) Tulen kotiin ja sanon äidille että menen viimeistelemään pakkauksen.Ylhäällä laitan laukkuun mm:puhelimen, kuulokkeet, kirjan ja matkalaturin.
vvvvvvvvvvvvvvvvv
Kiitos jos luit! Taas on aikaa kirjoittaa en ole kirjoittanut pitkään aikaan. Painakaa sitä tähteä jos et ole vielä painanut.Kommenteissa voit laittaa ehdotuksia tarinaan. Tässä on 343 sanaa.
ROSMARIINI
^^^^^^^^^^^^
Kiitos jos luit! Käykää ihmeessä katsomassa mun siskon tarinoita koska ne on ihan sika mahtavia! Vaikka itse olen lukenut vain kolme: ) mutta olen lukenut sen missä kerrotaan mitä siinä tapahtuu ja ne kiinnostaa minua ja siis mun siskon nimi on SofiaXsoria. Siis tässä oli tää luku kohta tulee lisää lukuja.
YOU ARE READING
Lilja
RandomLilja on 13 vuotias ja käy kuudetta luokkaa. Lilja on muuttamassa englantiin. Liljan viimeinen koulupäivä on 13 perjantai jolloin kaikki menee pieleen. Silloin on parityöpäivä Lilja inhoaa paritöitä koska aina paritöissä rakennetaan. Tällä kertaa L...