Abby Pov.
Eram inchisa cu inca 2 fete intr-o dubita mare. In fata erau 2 tipi unul din ei era David iar celalalt, eh stie el cum il cheama. Se pare ca, eram duse la seful lor "Harry". Ce dracu' de baboi-pedofil de 46 de ani o o fi si asta?! Stie naiba...
Dubita s-a aprit si am auzit cu deschideau usiile.
-Jos ! Hai ce mai asteptati?! spune David nervos
Ne-au dus intr-o camera cu 5 paturi in care erau 2 fete.
-Aveti colege noi! spue celalalt in timp ce ne inpinge in camera.
Una din fete era de vreo' 15 ani,blonda, destul de inalta si foarte draguta. Cealalta fata era mai neagra cu un par lung si roscat. Blonda se numea Vanessa iar roscata era Rihanna. Erau foarte simpatice. Restul (cele doua fete) erau Katy. Fata cu par saten si un zambet cald iar cealalta era Mia (sora lui Katy). Era o fata satena cu un corp bine lucrat. Pe langa toate astea erau super- simpatice. Era o diferenta : Katy era mai deschisa la culoare fata de Mia.
-Ce o sa ne faca? intreba Katy speriata
-O sa fim prostituate... spune Rihanna trista
-De cat timp sunteti aici? intreb eu
-De 4 ani. spune Rihanna
-De 3 ani. spune Vanessa
-Doar voi doua? spune Mia confuza
-Nu... Restul au fost duse in toata lumea
-Shhh... Liniste vin! spune Rihanna in soapta
-Deci ele sunt cele noi? spune un baiat dragutel de vreo' 20 de ani. Cu par carliontat si cohii verzi-patrunzatori... S-a uitat la Mia,Katy iar apoi la mine. Cand ochii nostri s-au intalnit timpul s-a oprit in loc si am ajuns in rai.
-Harry! spune David
-Voi cele noi sa fiti gata pana la 22:00! Rihanna,Vanessa hai! spune Harry aspru. Toata bunatatea pe care am vazut-o in ochii lui a disparut brusc...
*21:40*
Ma imbracam cu un costum ''decent'' decoltat rau cu tocuri de +20 cm. Ma simteam goala,umilita,jegoasa.
Harry Pov.
Era deja 23:30 si fetele incingeau atmosfera. Doar Abby stateaintr-un colt si nici nu se uita. L-am vazut pe David cum i-a tras o palma si biata fata plangea. Am mers repede la ea si l-am trimis pe David in bar.
-Esti Ok?
-Tu ce crezi?
-Hai o sa fie bine.
-Ok... i-am dat un sarut pe crestet si am dus-o intr-o camera.
-Iti este frig?
-Putin... I-am dat sacoul meu si am luat-o in brate
-Harry?!
-Da?
-Simt ceva pentru tine
-Si eu...
Ne-am sarutat pasional si apoi ea m-a impins
-Harry! Nu pot tu nu ma iubesti...
-Ba da! Cand te-am vazut m-ai fermecat...Haide! Te duc intr-o camera
Abby Pov.
Eram singura in camera si am vazut un telefon. Am format numarul lui Dante iar apoi am apasat "Call"
CALL
-Hey! Eu sunt. Se pare ca a picat in cursa
-Bine lucrat Alison.
-De cand sunt aici lumea imi zice Abby. Imi era dor de ''Alison''
-Ai grija sa il ucizi...
-O sa am...
-Sa nu uiti! Ai inca 2 luni daca nu trimit pe altcineva
-Bine. Mai vorbim
-Sa ma mai suni!
End Call
Flashback
-Alison! Intoarce-te! Nu te uita!!!! tipa tata. Brusc am auzit o impuscatura. Tata era mort. Asa o sa fie si Harry. Tatal lui v-a plati pentru ce a facut...
Endflashback
M-am pus in pat si am adormit pe loc.
Acesta a fost capitolul 1. E cam plictisitor stiu.