Let the blue sky meet the blue sea and all is blue for a time.
Η θαλασσα!
Πόσες φορές έχουμε πάει στην θάλασσα σαν παιδιά;
Αμέτρητες.
Κι όμως πολλές φορές τις μετρούσαμε και ανταγωνιζόμασταν τα ξαδέρφια μας.
'Εγώ πηγα 12 φορές εσύ;'
'Χα 13!'Υπάρχει κάποιος που δεν ξέρει ότι η θάλασσα είναι μπλε;
Όχι.
Όμως γιατί το πόσιμο νερό είναι διαφανες;
Το νερό της θάλασσας σε συνδιασμό με τις ακτίνες του ηλίου και τις ποσότητες αλατιού που περιέχει αποκτά αυτο το χρώμα.
Μαγικό;
Για όσους δεν το ήξεραν.
Βαρετό;
Λογικά για όσους το ήδη ξέρουν.
Όμως δεν υπάρχει μόνο η θάλασσα.
Υπάρχουν οι λίμνες και τα ποτάμια, όπου πολλές φορές συνδέονται μεταξύ τους.
Ο Ουρανός!
°Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται°, λέει ένα ρητό
Το όνειρο πολλών παιδιών;Να φτάσουν τα αστέρια.
Να πετάξουν στον ουρανό και να κοιμηθούν στα σύννεφα, όπως αγαπημένες τους νεράιδες και αγγέλοι.
Παρόλ'αυτα, ο ουρανός δεν είναι μόνο μπλε.Το ηλιοβασίλεμμα αποκτά μια ροζ απόχρωση και αν είσαι τυχερός θα τον δεις και 'κοκκινοφορεμένο'.
Πέρα από τον ουρανό κρύβονται τόσα πράγματα που δεν γνωρίζουμε και είναι τυχεροί αυτοί που καταφέρνουν να τα δουν.
Αυτό που βλέπουμε είναι γαλάζιο, ενώ στο διάστημα μπλε σκούρο και μαύρο.
Είναι τυχαίο που υπάρχει πλανητης με το όνομα 'Ουρανός' και είναι μπλε;
Όμως δεν είναι ο μοναδικός μπλε!Και η 'Γη' στην οποία κατοικούμε αποτελείται απο μπλε, αλλα και πράσινο.
Θάλασσα και Ουρανός
Όταν πέρνας από έναν δρόμο οπου φαίνεται η θάλασσα παρατηρείς τις ομοιότητες με τον ουρανό.
Τους βλεπεις να ενώνονται μεταξύ τους καλύτερα από οποιουσδήποτε ανθρώπους.
Δυο αποχρώσεις του μπλε που μαγεύουν όποιον τις κοιτά.
Δυο αποχρώσεις του μπλε που είναι αγαπημένα στους ανθρώπους.
ESTÁS LEYENDO
Bluetiful
De Todo#176 Τυχαίο Είναι το χρώμα του ουρανού, της θάλασσας και χιλίων αλλών πραγμάτων. Είναι το χρώμα, που πολλά παίδια λένε πως είναι το αγαπημένο τους, ενώ βρίσκονται ανάμεσα και στο κόκκινο. Είναι το χρώμα που βρίσκεται πάντα στην μόδα, το χρώμα που χα...