Dit is een Halloween chapter! Dat betekend dat dit NIKS te maken heeft met het verhaal ;)DING-DONG
THE WICKED
WITCH IS
BACK🎈🎈[ Thomas ]
'AAARGHH!'
Ik hoor Ruelle achter me schreeuwen, en daarna hoor ik iets vallen. Met een opgetrokken wenkbrauw draai ik me om van de laptop, staand begint ze te grommen.
'Ruelle..?' Vraag ik voorzichtig. Ruelle draait zich om en haar ogen zijn bloed rood. 'Deliciae?'
Haar Latijnse koosnaam maakt haar kalmer, maar haar rode ogen zijn er nog steeds rood. Ik laat de mijne zien en sta op. Ik leg mijn hand op haar kin en dwing me aan te kijken.
'Wat is er?' Vraag ik. Ze zucht en pakt mijn hand vast. 'Het is bijna Halloween.' Ik trek een wenkbrauw op. In de verte hoor ik Christian iets onverstaanbaar mompelen. 'Ik wil graag wat doen, ik wil iedereen uitnodigen en een groot feest houden, en natuurlijk ook verkleed en drankjes en pompoenen-'Ik begon met lachen en knikte. 'Deliciae, ik neem aan dat ik iedereen moet bellen? En wie gaat ons opmaken?' Deze keer moet Ruelle lachen en hoor ik Christian opstaan. 'Ooohh Chris-'
'Nope.'
Ze lacht harder en draait zich om.
'Please!'
'Nee!'
'Christian ja!'
'Christian NEE!'[ 🎃 uur later ]
'Ongelooflijk dat ik dit doe.'
Naar een uur met hem te zeuren, schreeuwen en uiteindelijk Cedric erbij gehaald besloot hij toch mee te doen en ons te verkleden.
Ruelle is met iedereen aan het bellen, met haar familie en de mijne.
Christian is met mij begonnen, we wouden allemaal iets met een skelet.Ik moest wel lachen, het zag er best awesome uit en best fücked up.
Maria kwam naar binnen met haar mate en het eerste wat ze deed was een honkbalknuppel zoeken.'WAAR IS MIJN KNUPPEL?!'
'MARIA NEE!'
'MARIA JA!'
'JESUS MARIA IK BEN HET! THOMAS!'
Voorzichtig liet ze hem los en keek ons met samengeknepen ogen aan.
'Mijn begrip voor dit onderwerp gaat mij te boven. Geef me een reden waarom ik niet mijn handgeweer tevoorschijn haal?' Christian rolde met zijn ogen. 'Domme huurmoordenaar. Ooit gehoord van Halloween?' Christian gromt.
Maria trekt haar wenkbrauw op maar knikt. 'Dus wat denk je dat we aan het doen zijn?'
Het licht daarboven gaat aan en ze lacht ongemakkelijk. 'Whoops.'
YOU ARE READING
Cry Wolf. BOOK ONE.
WerewolfON HOLD. ❛NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF AN ALPHA FEMALE.❜ BOOK ONE OF THE CRY SERIE. Started: 30/05/17 Ended: /// #187 IN WEERWOLF 1/06/17 #112 IN WEERWOLF 17/06/17 #99 IN WEERWOLF 4/08/17 🏳🌈FREE THE LGBT!🏳🌈 #VAKANTIEBOEK