Bir Kızın Hayatı

44 4 1
                                    

Merhaba arkadaşlar erkenden yaptım çok beklemeyin diye."Bir kızın hayatı" adlı kitabımı yazmaya başladım.Oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür eder, iyi okumalar dilerim...

Paris'in havuzlu bir evinde büyük bir odada kahvemi içiyorum.Camdan kuşları izliyorum bazen yanlarına gidip yem veriyorum.

Annem ve babam bir kavgadan dolayı boşandılar.O günden beri herşey benim için anlamsızdı.Fakat okulda bir çocukla karşılaşınca herşey değişti.Beni güldürüyordu.Sürekli komik komik bir şeyler anlatıyordu.

Yani kısacası onun yanında mutluydum.Ama eve girince sesizlik oluyordu.Bu beni mutsuz olmamı sağlıyordu.

Okula gidince direk Hüseyinin yanına gider ondan komik anılarını anlatmasını isterdim.Hüseyin iyi kalpli,komik,yakışıklı bir çocuktu.

Hafta içleri annemde kalır,hafta sonları ise babamda kalırdım.

Okuldan çıkınca sürekli evime giderken Hüseyinde benimle geliyordu.

Konuşuyorduk.

"Gizem yarın akşam yemeğe çıkalım mı?"

"Olur"

"Tamam o zaman saat 08:00de evinin aşağısından seni alıcağım."

"Tamam Hüseyin"  diyip evime çıktım.

Duş alıp,kitabımı okuyordum.Az sonra telefonuma mesaj geldi.Hüseyindendi.

"Ne yapıyorsun güzelim?"

Hemen yazmaya başladım.

"Iyiyim sen yakışıklı?" yazdıkdan sonra biraz güldüm.

Hüseyin hızlı yazıyordu.

"Bende iyiyim yarın için sabırsızlanıyorum"

"Bende" diyip yattım.

Bugün hafta sonuydu babamda kalıcaktım,akşamda Hüseyin ile yemeğe çıkıcaktık.Lavoboya gittim.Yüzümü yıkayıp,saçımı tarayıp,topuz yaptım.

Mutfağa gidip.Yumurtalı sucuk yaptım.Yedim.Hemen odama gittim.Üstüme asker desenli tsörtümü giydim.Altıma ise siyah yırtık moda pantolonumu giydim.Saçımı salıp taradım saçım düz idi.Saçımı ördüm.Dişimi fırçaladım.Dışarıya çıkarken babamı aradım.

"Alo baba?"

"Alo Gizem kızım"

"Nasılsın babacığım"

"Iyiyim kızım sen nasılsın?"

"Iyiyim bende de şey sana birşey dicektim"

"Buyur kızım"

"Bugün hafta sonu ya... Sana gelicektim hani ben bugün gelmesem işim varda"

"Peki kızım" diyip kpattı.

Kuşlara yem veriyordum.Elimden biri tutunca hemen çekildim.Hüseyinmiş.

"Noldu Hüseyin beni çok korkuttun?"

"Birşey yok geçiyordum seni gördüm geliyim yanına dedim"

"Pardon" dedim.

"Yemek için sabırsızlanıyorum"

"Bende, bir pastaneye gidip orda konuşalım mı?"

"Olur" dedi.

Pastaneye geldik.Konuştuk sürekli komiklik yapıyordu.Bende gülüyordum.

Pastanenin kapısından giren kişiyi görünce şaşırdım!

Oylarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Bir Kızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin