Egy fiatal nő álmosan blattyogott ki a konyhába ahol különös dolog fogadta. Az asztalon egy könyv feküdt, amit még sosem látott. Kinyitotta, s három szó állt benne: Ne Olvasd Tovább.
Becsukta a könyvet, hallgatva az utasításra, majd tovább intézte a dogait, miközben az asztalról a pultra áttett könyvvel mit sem törődött.
Reggeli után elment a fürdőszobába, s ahogy a haját összefogta, belepillantott a tükörbe, aminen látta, hogy a háta mögött egy halott, rodhadt női kéz nyúl be az ajtón, a könyvet fogva, amit lerakott a mosógép tetejére.A fiatal hölgynek a torkára forrott a sikoly, miközben megfordult, s felnyitotta a könyvet. Most tovább lapozta a tiltás ellenére is, és magában elsuttogta a latin nyelvű verset, majd vállvonva visszafordult, ám még mindíg a kéz által ráhozott ilyedtség sokkhatása alatt volt.
Sóhajtott egyet, és megmosta az arcát.-Csak képzeltem. Fárasztó volt a hét.-ringatta magát ebbe a tudatba.
-Nem képzelted. Tudod mit láttál.-szólalt meg hirtelen a tükörképe gúnyosan.
-Te nem beszélhetsz!-kezdett hátrálni a lány.
-Azt hiszed?-nevetett vissza gonoszul a tükörkép, majd elkezdett kifelé nyúlni a tükörből és a karja korábban látott kézzé változott.A nő felsikított, mire a halott kéz megmarkolta a nyakát. Közben a tükörkép csak nevetett.
...-Itt vagy szívem?-lépett be a házba egy férfi.
Miután nem kapott választ, benézett a szobákba, s mikor a fürdőszobához ért, megtorpant, ugyanis belülről furcsa szag áradt kifele.
Lassan lenyomta a kilincset, s az ajtó kitárult, s a férfi elképedten látta, hogy a földön a kirobbant szemű, beszakadt dobhártyájú kedvese fekszik halottan.
A férfi felüvöltött elkeseredésében, és az ajtóra csapott. Hirtelen a háta mögött koppant valami a földön. Megfordult, s egy könyvet látott. Felemelte, körbenézett majd kinyitotta. Az a bizonyos három szó állt benne, ám a srác nem foglalkozott vele, s tovább lapozta. Felolvasta a verset, s lerakta a könyvet, majd kihívta a zsarukat. A helyszinelés után elment az egyik ismerőséhez beszélgetni, de az egyik pillanatban szédülni kezdett. Kiment a mosdóba, hogy megmossa az arcát, de a csap mellett megpillantotta A könyvet.
-Ez nem... ennek nem itt a helye. Megőrültem?-akadt el a lélegzete a tárgy láttán, majd lerogyott a kád szélére.
Hirtelen megnyílt a csap, s vér kezdett folyni belőle. A férfi felkiálltott meglepetésében, s elájult.
Egy perc múlva a barátja talált rá, a kádban fekve, kifojt szemekkel, a csapból vér csöpögött az arcába, és A könyvet tartotta fehér, hideg ujjai között.
-Ugyanúgy halt meg, mint a barátnője.-állapította meg a rendőrfőnök, s letakarta a hullát. Azomban mikor senki sem figyelt, az egyik nyomozó kivette a könyvet az aszott hulla kezei közül és a táskájába süllyesztette...
YOU ARE READING
NOT
HorrorTörténet egy könyvről, aminek története van. Egy tárgy, ami oly sok embert megöl, egy vers, ami a vesztedbe kerül, s egy titok, ami kideríthetetlen VOLT. Horror-Krimi. 16+!!! Elolvasását csak az erős idegzetű, és gyomrú embereknek ajánlom!!! (Csak s...