Imię i nazwisko: Natasza Romanoff
Rok urodzenia: 1983 rok
Wiek: 34 lata
Rodzina: Brak Informacji
Bohater: Black Widow (Czarna Wdowa)
Sposób trafienia do T.A.R.C.Z.Y: Podczas misji kiedy agent Barton miał ją zlikwidować nie zrobił tego, tylko przyprowadził do nas Nataszę Romanoff i powiedziała, że zamierza się oczyścić. Przyjęliśmy ją z niepewnością lecz po pewnym czasie zauważyliśmy że można na niej polegać.
Historia: Została wychowana w Czerwonym Domu i tam wyszkolona do zabijania. Została również tam wysterylizowana. Zabijała dla naszych przeciwników, spalała dla nich miejsca publiczne lecz jak napisano w powyżej agent Barton postanowił ją przyprowadzić do nas. Od tamtej pory zaufaliśmy jej i dzisiaj należy do grupy Avengers.
Uzdolnienia: Świetnie walczy. Jest dobrze wyszkolona. Potrafi szybko odnaleźć się w sytuacji. Można na niej Polegać.
Wady: Niestety nie zawsze słucha się poleceń Kapitana.
Misje:Misje, które wykonywała są zazwyczaj związane z ,,podglądaniem i dopilnowaniem" bohaterów. Musiała między innymi dopilnować Anton'ego Starka i Steve'na Rogersa.
______________________________________________________________________
Tia mój talent pisała @NataszaRomanoff jeśli widzicie błędy poprawiajcie mła. Następną osobą która będzie się przedstawiać to @Skywalkerka no ja mam nadzieję że się podobało do zobaczenia w next. Aha tę okładkę zawdzięczamy @Krolowa_Jednorozcow.
Baju
Nat
YOU ARE READING
Tajne Akta T.A.R.C.Z.Y
RandomNajciemniejsze i najtajniejsze zakamarki wysokiego budynku zobaczą światło dzienne. Jednym słowem będą tu różne ciekawostki o Marvel, a najwięcej o Avengers więc ZAPRASZAMY !!!