- Hay anasını ..
Cenk yüzüne fışkıran ketçapa karşılık küfredecekken mayoneze doğru uzanmaya çalıştı . Hakan hemen mayonezi kapıp Cenke orta parmağını kaldırdı .
- Almak için daha hızlı olman lazım tosuncuk .
Dişlerini alt dudağına bastırıp salak salak
- ılmık ıcın dıhı hızlı ılmın lızım tısıncık .
Diyerek gözlerini devirdi .
- Bazen top olduğundan şüpheleniyorum reis .
Tepsisini masaya bırakan Volkanın kalkan kaşları Cenke karadaki fok balığı bakışını atmasına yardımcı oluyordu .
- çok aydınlandım beyefendi
Gözlerini deviren Cenk iri yarı Volkanın sinirlerinin üstüne at koşturuyor gibiydi .
- Dün Ardaya attığın mesajlar ?
Hakan omuzlarını bu hiçbir şey dercesine silkti .
- Daha lise yeni başlıyor beyler Lütfin !
Dudaklarını büzen Cenk kadar itici Hakanın lütfen diyişi Ardanın gözlerini masaya çekmişti .
Arda bir yandan Hakanı kesiyor ve öldürme planları yapıyor bir yandan da Ozan'a ana bacı kayıyordu . Yanında oturan Gökhan onu dürttüğünde :
- Sence de öyle değil mi lan ?
- Hı? Ha evet evet !
Arda Gökhanın ne dediğini umursamamıştı hatta duymamıştı bile . Şu an umrunda olan tek şey Hakan ve onun beybi feysinin dizlerinin üstünde ona eğileceğinin herkesin görecek olmasıydı .
Psikopatça sırıtışı yüzüne yayılırken yemekhaneye Ozan bağırarak girdi .
- Beyler Arda bana yürüyor ! Kızlar kıskanmayın ama hani şimdi ...
Herkes kahkahalara boğulurken gülmeyen iki kişi vardı Arda ve Aslıhan . Aslıhan kaşlarını çatıp ağzını açmıştı ki Ozan cıklayarak
- Cık , cık , cık . Sizin iş bende yenge ..! Bırak da biraz dalga geçelim be !
Arda kaşları çatık bir şekilde onları izlerken Aslıhan arkasını dönmüştü . Ardanın kendine baktığını görünce ise hemencecik önüne dönüvermişti . Utançtan yüzü kızarırken bir de Ozan çıkmıştı karşısına .
- Ah benim yengişkom utanırmıymış daaa ?
- Ozan kapa çeneni . Aslıhan elini masaya vurmuştu .
Herkes bakışlarını o tarafa çevirirken Hakan bir ıslık kopardı .
- Ozan ve Aslı ha ?
Gözünü Cenke dönüp kırptığında Cenk ona anlamaz bir bakış atmıştı .
- Vallaha mükemmel bir çift.
Hakan devam ederken alttan Cenkin ayağına tekme atmıştı .
- Ah , Harikasınız dostum .
Ozan ne olduğunu anlamaz bakışlarla etrafa bakıyordu . Ardanın bakışları onu ürpertirken Aslıhanın bakışları da aynı hissi veriyordu .
Arda ayağa kalktığında sıçtık diye düşünürken Hakana baktı . Hakan elleriyle Ozana sakin ol der gibiydi . Ozan neden der gibi baktı ve Hakan ise kaşlarıyla bir kızı işaret etti . Ozan o tarafa baktığında kızın kendine doğru geldiğini gördü .
Kızın pespembe dudakları yemyeşil gözleri vardı . Ta 5 metre uzağından aydınlanmıştı Ozan . Keşke benim olsa diye iç geçirirken yanağına sert bir yumruk darbesi indi . Başı yana savrulmuştu fakat hiçbir şey hissetmemişti . Sadece salyaları akmış bir şekilde kızı izliyordu .
Kız Ozanın yanına gelip yanağına dokunup gitti . İşte o an Ozan son yediği yumrukla yere yığıldı .
- Heh seni de anlıyorum be abicim . Sevdiğin kız sonuçta .
- Arda çocuk bana yenge diyordu . Gözlerini devirdi Aslıhan .
- Bu gevşeklere...
Hakan ve Cenk ortamdan uzaklaşırken Arda
- Allah kahretsin be . Kaldırın lan şu ayıyı !!
Volkan da orta parmağını kaldırmıştı Ardaya doğru .
Zil çaldığında herkes sınıflara doluşmuştu . Arda ; Emre , Gökhan ve Selçuk ile aynı sınıfta olduğu için kendini şanslı hissediyordu . Tanıdığı tek arkadaşları olduğu için olmalıydı .
Dersin fizik olduğunu görenler uykuya dalmıştı bile .
Kapı çalındığında içeriye saçlarını tepeden toplamış ve pembe şişme yelek giymiş bir kadın ve sarışın eşofmanlı bir adam girdi .
- Merhabalar ben Asya Çaltı beden eğitimi öğretmeniniz . Buraya futbol ve basketbol takımları için belirlenmiş bir kaç kişiyi seçtik . Bu seçimlerimizde biraz tecrübeleriniz yer aldı beyler . Şimdi asıl konuya gelelim , seçme yapılacak ve direkt alınacak adaylarımız var . Seçme yapılacakları daha sonra duyuracağım , şimdi asıl seçtiklerimizi spor salonuna götürmeye geldim .
- Evet direkt olarak futbol takımına seçilmiş olanlar
- Arda Turan , Emre Mor , Gökhan Gönül ve Selçuk İnan sizleri şimdi spor salonuna alacağım beyler . Gelebilirsiniz . Şimdi de Basketbol takımımızı sayacağım . Sinan Güler , Semih Erden , Kenan Sipahi .
-Hadi çocuklar siz de gelin .
Arda havalı havalı yürürken Aslıhan'a da bi bakış atmayı ihmal etmedi . Emre onu arkadan dürtünce Arda'nın bakışlar ister istemez Asya hocaya kaymıştı . Asya hoca Arda'ya hadi kızı sonra tavlarsın der gibi bakıyordu . Bu bakışların altında ezilmiş gibi hisseden ayağına o anda bir çelme geldi. Kapının önüne doğru yığılan bedenini kahkahalar içinde kaldırmaya çalışırken bir yandan da kendini düşüren kişinin annesinin namusuyla oynuyordu sözleriyle . Kafasını kaldırdığında Hakan'ı görmesi çok uzun bir zaman almamıştı . Islık çalarak zaten yaptığı şeyi besbelli ortaya atıyordu .
- Bak Hakan ! Kaşınıyorsun , kaşırım
Hakan kaşlarını anlamazca kaldırıp Arda'ya baktı .
- Bir şey mi dedin bebeğim ?
- bebeğim diyen dudaklarını var ya s-
Tam o anda gelen kulağı kavrama hissiyle irkildi Arda . Sarışın erkek olan hoca kulağını kavramıştı bile Arda'nın . Ozan'ın şişmiş gözü patlamış dudağı bile göreceği dehşet dayağın ön sahnelerini gizleyemiyordu . Bakışları anlatıyordu .
- Arda ilk günden disiplin , eh pek yakışmaz sanki ha ?
Kulağını yavaşça bıraktı öğretmen ve arda derin bir nefes aldı . Koridorda öğretmenlerini takip eden ve kendilerini okulun en havalıları sanan futbolcular şunu unutuyordu ; ergen kızlar basketbolculara bayılır . Tam da aklından bunu geçiriyordu Kenan sipahi . Bakışları yere değil göğe bakacak hissi kaplamıştı .
Hadi bakalım futbolcular mı basketbolcular mı diye geçirdi içinden Asya hoca
Devamı için vote atmayı ve yorum yApmayı unutmayın :)
İstekleriniz ve fikirleriniz değerli yorum yaparak benimle paylaşabilirsiniz
Reklam kabul ediyorum tabiki karşılıklı :)
Mesaj veya yorumlardan bana bu konuda ulaşabilirsiniz
Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın seviliyorsunuz