část 3. prosím neodcházej a věř mi. 😔😔

27 0 0
                                    

Ahoj jsem tu zas tentokrát z kratším vídání kapitoly a tato stránka bude věnována pouze člověku kterého opravdu miluju a nechce mi věřit že to myslím vážně takže zlato tady máš důkaz.😔💗💗💖🌹

Vím že teď viskoncim trošku z navazování na příběh začnu pokračovat v navazování zítra dnes to trošku přeskočim a omlouvám se vám všem za takové přeskočení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vím že teď viskoncim trošku z navazování na příběh začnu pokračovat v navazování zítra dnes to trošku přeskočim a omlouvám se vám všem za takové přeskočení. Vím že to pak nebude dávat smysl ale třeba se tam nak najdete.

Takže začnu tím že jsem se ocitla ve věci dá se říct jako spíše pod věci. Začala sem ztrácet kontrolu nad tím co dělám a až po tom co se stalo na zakladni, (ano na základní) čteš to dobře. Tak už po tom co se to vše zle odehrálo a já tě nepřestala milovat pořád sem na tebe myslela pořád sem věděla že tu pro mě jsi i když si byl tehdá z jinou než sem se sebrala a sebrala sem svoji odvahu že bych ti to šla říct. Po tom nak odvaha přešla protože já tě sice opravdu horzne moc milovala a miluji tě silné hodně i do dnes. (Vím nedává to smysl když nejdřív řeknu hodně a pak řeknu silně ale omluvte mne prosím 😁😁) ano přesně tak miluji tě silné i dnes a chtěla bych aby jsi mi to věřil ale ty stále se snažíš dělat jako že se nic neděje. Já se bojím že už je že mě snad i duch (vtipné 👻👻👻 du-du-duch). Ano je to tak vím že mi to nevěříš a já zas nevím jak ti to dokázat že tě opravdu ale opravdu silné miluji ani nevíš jak mě to trápí jak mě to mrzí že nejsme spolu že vím že ti mě miluješ ale myslíš že já tebe ne bolí to trošku u srdce ale dá se to přežít ale nevíš co snasim já tady zatím za utrpení co kvůli tomu dělám. Kdyby jsi to věděl nevím co by si pak udělal. 😧 A proto píšu aspoň tohle je to sice dlouhé mícháme páté přes deváté ale já chci aby jsi vedele že tě nehodlám ztratit že jsi můj život že jsi moje láska moje duše v mim těle jsi něco jako vzduch který dýchám protože sám dobře víš že bez vzduchu se nedá žít.😧😧 Miluji tě 😍😍😘 a chci ti to dokázat. Cítíte písmem slovo na kameni virizena v srdci mezi nebem zemi. 💗😧💗💗 Vím že máme hodně společného cítím to a já nevím jak bez tebe žít dál vzdit já bez tebe ani žít nedokážu známe se už přes sedm let je to dlouhá doba a 6let (toje doba kterou se trápím od té doby co jsi ode mě odešel a ja od tebe prosím vrať se mi zpátky chci jít za tebou ale v cestě mi stojí naki překážky a já je musím zdolat pokouším se ó to co nejrychleji skoro ti tady i věrsuji ale to nevadí já vím že ty to pochopíš možná že tě tahle kapitola nedojde nevím jaké máš city teď lásko moje miluju tě a ses moje všechno hned jak to půjde pojedu za tebou a už u tebe zůstanu neodejdu už nikdy. Miláčku.😍💗💗😧 Prosím odpusť a začni mi věřit že tě opravdu miluju vzdit já ani skoro nespím. Protože vzdicki kdiz usnu tak se mi zdají divně sny a nebo se mi začnou zdát sny ó nas a já div nezacni brecet ze spaní probudí mě to protože si myslím že je to pravda (ano trošku poetický napsané ale nevadi je právě přesně 22:19 a já teprve píší tuto kapitolu tak jestli to budeš číst teď hned rovnou jako že asi ani kdiz si řekl že tito dvě knížky tuto ó tobě a tu druhou ó nás dvou že budeš číst každý den nevím jestli to tak je nebo ne. Ale podstatné je slovo že tě miluji a chci ti to dokázat. A vím že jsi mě naučil i poslouchat písničky které posloucháš ty a tady jednu máš miláčku miluju tě a věř mi to prosím.

Tak toto je konec 3.kapitoly a zítra zase navidenouuu!! vase koťátko.😍😍💗( A toto je pro tebe laskuju tě miláčku 💗😍😍😘😘😘😘)

Pamatuj si to nenechám tě odejít už nikdy i kdybych měla kuli tobě obletět celí svět miluju tě a myslím to vážně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pamatuj si to nenechám tě odejít už nikdy i kdybych měla kuli tobě obletět celí svět miluju tě a myslím to vážně.💗💗💗 Věř mi 😍

Lásko je mi jedno jak dlouho budu vzuru ale zůstat vzuru a psát si z tebou je mnohem lepší než spánek.

láska ze základníKde žijí příběhy. Začni objevovat