Evrenin Yaratılışından önce...
"Zeus onu durdurmalıyız eğer durdurmazsak hepimizden güçlü olunca bizi öldürmeye çalışacaktır". Zeus siyah sakalını birkaç dakika boyunca sıvazladı "Arkhes sen bu konuda ne düşünüyorsun". Saçının ön yarısı gri geri kalanı siyah olan diğerleri ne göre daha güçlü olan tanrı konuştu "Ne olursa olsun savaştan kaçmayacağımı biliyorsun Zeus."
O an başka bir yerde...
Kurukafalı tahtta oturan çocuk sanki evrende olan hiçbirşey onun ilgisini çekmiyor gibiydi. Tak tak (elimden en iyi gelen kapı vurma sesi)"Efendi Raum içeri gelebilir miyim"Çocuk bir an duraksadı "Gelebilirsin izin veriyorum". İçeriye ten rengi hariç heryeri simsiyah olan bir troll girdi "Teşekkürler Efendi Raum". "Efendinden ne istiyorsun böcek"hizmetçi ona secde ederek "Bana böcek diyerek onurlandırdığınız için çok teşekkürler efendim". "Lafı uzatmada ne söyleyecek sen söyle" hizmetçi aklından umarım kızmaz kızdığında benden önceki hizmetçiye öfkelenince onu kendi cehennemine 1 mms(max mili salise =0.000000000000001 saniye) kalmıştı orada kalacağına tüm tanrılar ona işkence etmesini yeğlerdi. "Efendim diğer tanrılar sizi yok etme planı yapıyorlarmış"bir anda heryeri o sadist gülüşün sesi kapladı"Hahaha... İstedikleri kadar plan yapsınlar beni asla yenemezler".Tak Tak "Efendim diğer tanrılar geldi huzurunuza gelmek istiyorlar"çocuğun yüzünde o sadist gülüş tekarar geldi. "İçeri al" dedikten sonra içeriye 99 tanrı girdi. "Efendi Raum izninizle konuşmak istiyorum". "Konuş Zeus ne demek istiyorsan söyle". Zeus arkasın daki tanrılara baktı ve "Raum biz seni artık efendi olarak görmek istemiyoruz". "Bu bir baş kaldırmaktır vede bunun sonucuda vardır biliyorsunuz değil mi"? "Evet seni yenemeyeceğimizi biliyoruz ama bu seni mühürlemeyeğimiz anlamına gelmiyor"bir anda tanrılar etrafını sardı ve büyülü sözler söylemeye başladılar. "Hahaha... Şimdilik mühürlemenize izin vereceğim ama geri gelecek ve sizi yok edeceğim bundan emin olabilirsiniz ".
Evren oluştuktan 10827649yıl sonra...
"İyiki doğdun Raum!"Raum pastanın mumlarını üfledi ve bir dilek tuttu Aydınlık İmparatorluğunda olmasına rağmen o karanlık elementinin olmasını istiyordu. "Tebrikler oğlum bugün 4 yaşına girdin"Raum ilk önce babasını bir süzdü vede konuşmaya başladı "Teşekkürler ba...". "Kaçın Kara ejder Ura köyümüzü yok etmeye geldi...". Babası bu sesi duyunca oğluna sıkı sıkı sarılmaya başlarken bir yandanda eşini arıyordu. "Apole burdayım"adam kafasını sesin geldiği yöne çevirince eşini gören Apple çok mutlu olmuştu. Kucağında Raum ile eşine doğru koşan Apole yavaşlamaya başladı çünkü eşi Ura tarafından yeniliyordu. Ağlayarak ormana doğru kaçan Apole güvenli gördüğü bir yerde durdu ve oğluna"Oğlum Uradan kaçmayı başardık ama annen... bizim kadar şanslı değildi...".Hagghhh(Uranın kükreme sesi) Raum bu kükreme sesinden sonra korkmaya başladığı her halinden belliydi. "Oğlum kaçmaya devam etmeliyiz"tamam anlamında kafasını sallayan Raum babasıyla birlikte ayağa kalkınca kaçmaya başladılar... Taki karşılarına Ura çıkıncaya kadar. Apole oğlunu bir ağacın arkasına itti ve onla konuşmaya başladı"Raum annen ve ben seni çok seviyoruz bunu bilerek yaşa sana zenginler gibi bakamadığımız için çok üzgünüz" dedi vede Uranın dikkatini çekmek için ona taş attı vede Raumun tam zıt yönüne gitti. Raum duyduklarını hazmetmeye çalışırken bir yandanda kaçmaya başladı 5 10 dakika koştu. Ormandaki ağaçlar o kadar sıklaşmıştı ki her ağacın arasında 5 cm vardı Raum Uranın geçemeyeceğini düşünerek sırtını ağaca yasladı ve oturdu. 4 yaşına kadar başına gelenleri düşünmeye başladı ...
4.5 saat sonra...
Ağacın altında sızan çocuk gelen bağırış sesleri yüzünden uyandı vede gözlerini kapatarak olanları hatırlamaya çalıştı. Bugün doğum günüydü kutluyorlardı ailesi fakir olduğu için annesi ona küçük bir kek yapmıştı sonrasında ise... Raum gözlerini açtı açınca karşısında 2 kırmızı göz gördü. Arkaya doğru kaçmaya çalıştı ama arkasında ağaç olduğu için kaçamadı içinden babasının hep söylediği sözü geçirdi "Lanet Olsun"...
-------------
Nasıldı ilk hikayem umarım sevmişsindir ilk hikayem olduğu için yazım yanlışları için özür dilerim nerde olduğunu yorumlarda belirtirseniz düzelte bilirim. Vote yorum ve önerilerinizi bekliyorum.Yazarınız sizi seviyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raum
FantasyKorkulan bir tanrının mühürlenmesini anlatıyor ... Highest Fantastic list #501