Bölüm 1

204 21 11
                                    

Ejder: "Hahaha karşımda yağsız bir et parçası var. Tanrılar beni seviyor olmalı." Raum içinden tanrılardan af dilerken ejder iki parmağı ile Raumun kafasından tutmuş ağzına doğru götürüyordu. Küçük çocuğu ağzına aldı ve ağzındaki enzimler eritsin diye dili ile ağzında dolaştırdıktan sonra hiç ısırmadan yuttu. Karnına bakan ejder içinden "Kemikliydi ama yaşlı etinden kesinlikle daha iyi olduğundan eminim" dedi. Normal şartlarda ejder konuşurken midede eriyor olurdu. Ama tam o sırada ejder geyirdiği için soluk borusu açık yemek borusu kapalı idi bu yüzden akciğere doğru gidiyordu. Akciğerin süngerimsi yapısı yüzünden akciğere düşünce içeri doğru gömülmeye (mutfak süngerine baskı uygulayınca içine gömülmesi gibi)başladı. Akciğerdeki sümüğe benzeyen salgı yüzünden yapış yapış olan Raum bu yüzden oturmak dahil hiçbirşey yapamıyordu. Raum zaman kaybetmeden plan yapması gerektiğini anlamıştı. İlk düşündüğü plan üstündeki sümüğün geçmesini beklemekti ama sümüğün kuruması en az 1 hafta alırdı ki kuruyacağındanda emin değildi. İkinci plan ise onun geyirmesini beklemekti ama daha 8 saat önce bir kasabayı yemişti buda demek oluyorki buda en az 2 gün sonraydı. Son  plan ise akciğerden bir kısmını ağzı ile diğer kısmı ise eli ile kopararak akciğerine zarar verirse büyük ihtimalle öksürerek onu dışarı atmaya çalışacaktır diye düşündü. Birkaç dakika sonra son planı uygulamaya karar verdi. İlk olarak ağzıyla kafasının yanındaki parçayı ısırdı eğer zordurumda olmasa kesinlikle ısırmazdı onu ısıracağına tüm ömrünü dışkı yiyerek geçirmeyi yeğlerdi. Elleri ile akciğeri tutmaya çalıştığında elleri kayıyordu. Birkaç dakika daha tutmayı denedi ama başarısız oldu bunun üzerine bir çare düşünmeye başladı. Bir süre sonra tırnakları aklına geldi eğer tırnaklarını akciğere geçirirse başarılı olabileceğini düşündü. Hemen bunu uygulamaya çalıştı bir iki denemeden sonra başarmıştı. Birkaç kıpırdama hareketi yaparak akciğere rahatsızlık vermeye çalışıyordu. Ve sonunda yavaş yavaş akciğer hapşırmaya hazırlanıyordu... Hapşırma yüzünden sırtına baskı uygulayan hava vücudun ejderin vücudundan dışarı atıyordu. "Ha Ha hapşu" sonunda ejder hapşırmıştı ama çok hızlı olduğu için onu 250 m uzağa atmış vede kafasını ağaca vurmuştu.

4 gün sonra...

Raum yavaş gözünü açıyordu "Baba getirdiğin çocuk uyandı." Raum mavi gözlü kız konuşurken oda odaya bakıyordu.
Raum: "Ben... Ben nerdeyim"
Mavi gözlü kız: "Şuan İlda şehrindesin"
Mavi gözlü kızın dedikleriyle afallayan Raum tekrar soru sordu "Buraya nasıl geldim ?" Mavi gözlü kız biraz düşündü ve "Babam seni 4 gün önce yaralı bulmuş vede hemen buraya getirmiş o gün ben yoktum o günün yarını geldim ben." İçeriye beyaz sakallı bir yaşlı girdi vede yatakta olan çocuğu süzdü. Yaşlı adam odadaki dolaptan yeşil bir krem çıkarıp Rauma sürmeye başladı. "Çocuk sen o gün ormanda ne arıyordun vede nasıl o hale geldin" dedi yaşlı adam. Raum biraz düşündükten sonra daha kötü başına ne gelebilir diyip başından geçenleri anlatamaya başladı. "Senin için üzüldüm... İstersen birazdaha bizle kalabilirsin"Dedi  gerçekten üzüldüğünü yüzü belli ediyordu. Raum: "Teşekkürler efendim ama daha fazla burada kalamam birdaha sevdiklerimi kaybetmemek için gelişmeliyim."dedi. Yaşlı adam "İstersen eğitebilirim ben Zoq aleminde olan bir büyücüyüm ama ilk önce büyücülüğe yatkınlığın varmı diye bakmalıyız"dedi. "Teklifiniz için çok teşekkürler eğer yatkınlığım olursa beni eğitmenizi çok isterim" Raum bu dediklerini kalpten söylemişti. Yaşlı adam Raumun dediklerini duyduğu andan itibaren dolaplarda bir şey arıyordu.  Yaşlı adam elindeki küçük elması uzattı ve "içine kanını damlat" dedi.

Adı : Raum Firreel

Elementleri :
Ruh
Ateş
Hava
Karanlık
Toprak

Yatkınlık :
Büyücü
Ruh Avcısı

Dantian

Ölüm Alemi 0

Elmasın üzerinde bu yazılar çıkmıştı Yaşlı adamın yüzünde şaşkınlık vardı çünkü 3 ana elemente sahip birisi çok zor bulunuyordu bide bunların yanında iki tane kutsal elementi vardı bunun yanında birde ruh avcısı yatkınlığı vardı bunu birisinde duysaydı kesin palavra attığını düşünürdü. Bunları gördükten sonra tüm parası  ile bu dahiyi destekleyeceğinden emindi. "Şuan çoğu çocuğa göre çöp olsanda benim eğitimimle 8 yaşına kadar mükemmel bir güce ulaşa bilirsin" aşağılayıcı bir şekilde konuşmasının sebebi onun kibirlenmemesini sağlamaktı. "Hmm... Eğer benim öğrencim olmak istiyorsan her gün İlk olarak her sabah 1 kilometre koşmalısın bu koşmayı her gün 500 metre artıracaksın ikinci olarak koşu bitince gidip tarlayı süreceksin tarlayı sürmeyi 2 saatte bitirmen lazım tarla sürmeyi bitirdikten sonra yemek ye şimdi göstereceğim şekli her iş bitiminden 1 saat kadar yapacaksın sonra diğer işe geçeceksin en son görevin ise arkaya getirdiğim odunları ikiye ayıracaksın 1 yıl boyunca bunu yapıcaksın eğer bunlara dayanamam diyorsan üzgünüm senin ustan olamam."dedi. Raum zaten onun yaşındaki çocuklara göre çöp olduğunu duyduğu an kararını vermişti ne olursa olsun gelişecekti. "Kabul ediyorum efendim" diyen Raumun sesi 4 yaşındaki bir çocuğa göre aşırı ciddi çıkmıştı. "O zaman sana her görevden sonra yapacağın hareketi göstereyim"dedi ve yere oturdu on onbeş saniye bekledi benim onunla yere oturmadığımı anlayınca bana yanına oturmam için işaret etti. Yaşlı adam çok garip oturmuştu bana dönerek "Bu oturma şekline lotus pozisyonu deniyor sende benim gibi oturmayı dene"dedi. Bir iki denemeden sonra yaşlı adam gibi oturmaya başladım "Lotus pozisyonuna geçtiğine göre artık sana nasıl yapıldığını göstereyim ilk önce gözünü kapatıyorsun vede içinde bir küre olduğunu düşünüyorsun ilk denemelerinde göremeye bilirsin ama gördükten sonra onun içine etraftaki tüm enerjilerin girdiğini hayal et. Ama şimdi uyu saat geç oldu yarın güne erken başlayacaksın."dedi. O kapıya doğru yönelirken ben yatağın üstündeki örtüyü üstüme çekip uyumaya hazırlanıyordum tam kapı kapanacakken bir anda durdu vede yaşlı adam konuşmaya başladı "Bu arada bana artık usta diyebilirsin"...

-------------
Umarım ybyi beğenmişsinizdir yorumlarınız benim için çok önemli. Ayrıca eğer beğendiyseniz vote atmayı unutmayın

Yazarınız sizi seviyor.

RaumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin