deel 3

4 0 0
                                    

weken later mocht ruud het ziekenhuis uit, hij ging terug naar huis maar moest wel rustig aan doen. hij kwam thuis en ging op zijn bed liggen. hij dacht dat alles voorbij was eindelijk rust. altans dat is wat hij dacht... zijn telefoon bliepte en hij kreeg een berichtje. *we zijn nog niet klaar met jou* ruud schokte en gooide zijn telefoon weg. hij raakte in paniek wat moet ik doen???? ze komen achter me aan ik ben er geweest... hij begon te huilen van angst het kwam nooit meer goed.. hij pakte zijn telefoon weer en belde milena...

er werd opgenomen door iemand met een zware stem.. ruud herkende de stem het was die man ! die man die hem ontvoerd had! hij schok hing op en begon heen en weer te lopen. hebben ze milena nu te pakken ? is zij de volgende? dit kan niet! HET KAN NIET!. maar wat ruud niet wist is dat milena haar telefoon was verloren in het park. hij belde inass. en vertelde wat hij dacht... inass probeerde hem rustig te krijgen en verteld dat milena haar telefoon was verloren in het park ze zei dat ze milena haar moeder wel een berichtje stuurd of ze naar ruud wou komen.

ruud was in de war hij wist niet meer wat hij moest doen.. hij ging op bed liggen op zijn rug.. hij dacht na en deed zijn ogen dicht. een paar uurtjes later werd er op de deur geklopt, ruud schok wakker en riep *WIE IS DAT?* milena deed de deur op en zei *rustig maar ik ben het*

ruud was hard aan het ademen en wist niet meer wat hij moest doen. hij liep het berichtje aan milena zien. milena stond op en zei *je moet hier mee naar de politie!*ruud knipperde even en zei dat kan ik niet! milena liep weg en gooide het mobieltje terug naar ruud. ze liep wat rond in ruud zijn kamer. ze had een ander mobieltje bij haar en kreeg een beriht dat ze naar huis moest komen.

Toen milena over straat liep voelde ze ineens een hand op haar schouder ze werd meegesleept een schuurtje in.. het was donker ze wist niet waar ze was. plots hoorde ze en harde knal en een slot... ze werd opgesloten in een schuurtje!!! ze probeerde te scheeuwen maar het lukte niet! er zat ducktape over haar mond geplakt.. haar telefoontje begon te trillen ze werd gebeld door haar moeder. er kwam een persoon de kamer ingelopen en die pakte haar  mobieltje hij drukte het nummer weg en brak de telefoon door midden.

hij liep langzaam naar milena ze zat vol met angst, ze probeerde hem weg te trappen maar het lukte niet. ze wist niet meer wat ze moest doen de man in de zwarte jas sloeg haar in haar gezicht, trapte haar in haar buik en liep weer weg. milena lag op de grond in pijn ze begon te huilen ze zag een beetje licht naar binnen komen en had hoop ze stond op en rende naar de deur, maar voordat ze daar was klapte de deur dicht recht in haar gezicht. ze viel na achter en bleef liggen.   

                                                       *EEN PAAR DAGEN LATER*

milen schok wakker midden in een bos? ze wist niet waar ze was. ze zat vast aan een paal ze hoorden voetsappen dichterbij komen. stap voor stap werden ze harder en harder.. ze hoorde iets iets wat over de grond geslepen werd... steeds dichterbij  en dichterbij werd ze banger en banger.. totdat de man in een zwart jas voor haar stond met een hamer in zijn rechterhand. hij liep richting milena hij stond heel even stil...

hij deed de hamer omhoog en sloeg milena op haar hoofd met de hamer niet 1 keer nee 5,6 of zelfs 7 keer ze is niet meer levend.. de man in de zwarte jas graaft een kuil in de rond en kiept milena erin hij maakt het gat weer dicht en loopt weg.

                                               *DE VOLGENDE DAG*

ruud zit het nieuws te kijken... *gisteravond is er een meisje gevonden in de bossen ze is geslagen op haar hoofd en leefd niet meer * ruud begint te huilen en roept *NEE NEE NEE!!!!!!!!!! NIET MIILENA NEE DIT KAN NIET!* ruud word gek ij loopt naar de keuken gooit alles op de grond en zakt daarna in elkaar.

hij kreeg een berichtje met een locatie *kom naar deze locatie of je gaat eraan* ruud pakt zijn telefoon trekt de batterij eruit en gooit hem in de prullebak. hij loopt naar zijn kamer, pakt zijn tas in klimt uit het raam en loopt weg...



de man in de zwarte jasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu