deel 5

2 0 0
                                    

het was een vrijdag ochtend. lotus zat thuis op haar bed ze had net het nieuws gekregen dat ruud in de instelling zit. ze zit een beetje op haar telefoon te spelen. na ongeveer 5 minuten ontvangt ze een sms. er staat in dat ze naar morgen naar school moet komen om haar laatste opdracht in te leveren maar die had ze al ingeleverd. toch besluit ze om morgen naar school te gaan. dezelfde avond kijkt ze nog een aflevering van de serie die ze volgt op netflix en valt in slaap.

*de volgende ochtend*

lotus haar wekker gaat om 8.00 ze staat op kleed haarzelf aan poetst haar tanden en gaat naar school terwijl ze over straat loopt is het nog donker. Ze zet de zaklamp van haar mobieltje aan zodat ze kan zien waar ze heen moet. Ze loopt richting school, zodra ze daar is en bij haar mentor komt kijkt haar mentor met een verbaasde blijk  naar Lotus en vraagt "wat doe je hier?" lotus laat het berichtje zien aan haar mentor, Maar die weet van niets. Lotus begint na te denken en vind het maar een raar verhaal. Ze besluit weer terug naar huis te gaan. Eenmaal dat ze over straat loopt hoort ze ineens iets hards aangerijden. Ze word keihard aangereden door een skelter beland op haar hoofd en raakt bewustloos. De man in de zwarte jas komt tevoorschijn pak lotus op en gooit haar in in zijn kofferbak. Hij rijd  ongeveer 40 km verder naar een park waar hij zijn auto pakeerd.  Hij doet de kofferbak open sleept Lotus eruit en legt haar tegen een boom aan en loopt terug naar zijn kofferbak. Uit dezelfde kofferbak pakt hij een touw waar hij lotus mee vastbind aan de boom. Na paar uur te wachten word lotus wakker. Ze raakt in volle paniek en begint te scheeuwen "Waar ben ik!" de man in de zwarte jas plakt ducktape over haar mond en haald een mes tevoorschijn. Langzaam begint hij lotus te steken 1,2,3,4,5, en het ging door en door lotus verloor steeds meer bloed ze scheeuwde ze krijste niemand kon haar horen de man bleef steken 6,7,8,9,10 lotus bleef huilen, scheeuwen, krijsen. maar niets holp 11,12,13,14,15 ze raakte bewusteloos de man stak haar nog 8 keer na zodat hij zeker wist dat ze was gestorven. hij deed de mes in een doekje in zijn tas liet lotus hangen en ging weg.

nadat lotus al 3 dagen niet thuis was gekomen was ze geregistreerd als vermist. iedereen was aan het zoeken niemand wist waar ze was, niemand kon haar vinden. de politie stelde een onderzoek ik naar alles in de regio binnen een straal van 20km.  na een paar dagen zoeken zonder resultaten besloten ze school te bellen en vragen waneer hun lotus voor het laatst gezien hadden. nadat ze dat wisten zijn ze in een straal van 10km van de school af gaan zoeken met resultaat ze vonden lotus langzaam rottend aan een boom gehangen terug in een afgelegen parkje. ze namen haar mee naar een onderzoek kamer in het ziekenhuis waar ze constateerde dat ze hard op het hoofd is geraakt en 23 keer in de middel is gestoken. ze is gestorven aan teveel bloedverlies.

na dat iedereen het wist door het nieuws moesten ze het bericht nog door geven aan ruud... ze namen ruud mee naar een aparte kamer met een psychologe en mensen die werken in de instelling. ze begonnen met vragen of hij wist wat hst verband had kunnen zijn tussen de moord van inass,milena en de bijna moord op ruud zelf. hij wist het niet maar durfde ook niet te vertellen van de berichten. na een gesprek van een uur was het tijd om ruud te vertellen wat er met lotus was gebeurd
maar heel subtiel werd het nief gedaan *ruud, lotus is vermoord ze is 23 keer gestoken* ruud werd nu helemaal gek hij wist niet meer wat hij moest hij kon het niet meer hij zat er doorheen. hij begon met zijn stoel te gooien hij begon te schelden te slaan te schoppen te gillen te krijsen  niemand kon hem nog kalm krijgen niemand kon wat met hem doen....

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 31, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

de man in de zwarte jasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu