De ce m-ai mintit?!

4.3K 161 9
                                    

Karol.pov.                                                        Jax se saruta cu o roscata!Se pare ca totul a fost o minciuna!Mi-a spus ca ma iubeste!O sa i-o platesc cu aceasi moneda!In fata usii era un baiat,cred ca este prietenul lui Jax.Ma apropiu de el si il sarut!Saruta bine dar eu nu-l iubesc pe el.Simt ca Jax fierbe de furie cand ma vede sarutandu-ma cu un alt baiat

Dupa ce m-am retras de langa el m-am dus in camera mea,si normal ca dupa 10 secunde aud ca cineva intra in camera trantind usa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce m-am retras de langa el m-am dus in camera mea,si normal ca dupa 10 secunde aud ca cineva intra in camera trantind usa.              Jax:-Cum ai indraznit sa-l saruti pe Daniel?!                                                          Eu:-Il cheama Daniel?Ce nume superb!                                                           Jax:-Karol!!Nu ma face sa te lovesc!        Eu:-Atata iti trebuie sa ma lovesti!Porcule.De ce m-ai mintit?!Ai spus ca ma iubesti!Esti doar un gunoi!                Culoarea ochilor lui Jax se schimb in rosu ca sangele isi ridica palma si o loveste pe Karol.                                          Jax:-Te-am avertizat!Azi nu mai mananci nimic!!                                          Eu:-Tot eu sunt cea vinovata?!Te-ai sarutat cu o roscata!                                   Jax:-Taci!!                                                       Jax se apropie de Karol si o musca de gat.                                                                   Karol.pov.                                                      Iar ma muscat!Nenorocitul!Imi vine sa-l omor,intr-un fel eu nu am lesinat,Jax ma pus in pat,dar eu aud tot ce spune.Eu nici nu dorm dar nu sunt nici treaza,intre.Stiu ca e ciudat dar asta este adevarul.          ......                                                                  A trecut o saptamana de cand nenorocitul ala ma muscat!Dupa ce ma trezesc ma duc pe balcon,privelistea este asa de frumoasa!

                                                                  A trecut o saptamana de cand nenorocitul ala ma muscat!Dupa ce ma trezesc ma duc pe balcon,privelistea este asa de frumoasa!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Decid sa ies din casa si sa ma plimb.Cobor scarile si realizez ca Jax nu-i acasa.Foarte bine!Am iesit in gradina si simt ca cineva ma urmareste.Cred ca este Jax,vrea sa ma sperie si sa ma bag in casa.Dar nu vreau!Dupa 1 minut in fata mea apare un baiat


Se uita la mine timp de 2 minute,dupa vine spre mine cu viteza lui de vampir si....
Voi incerca sa postez de mai multe ori pe zi,poate reusesc si de 6 ori pe zi!Sper ca va placut capitolul daca reusesc mai public inca un capitol mai tarziu,sau poate peste 2 ore.Daca nu reusesc voi publica maine.                                                           

Iubită de un monstruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum