A kék körömlakkod és az ujjaid
Őszi szünet után sem szeret senki visszatérni az iskolapadok mögé. Hiába rövid szünidő, a végére elhiszi az ember, hogy örökké tart, másnap pedig kelti az ébresztője.
Minden reggel figyeltelek a buszon, előreengedtelek leszállásnál.
Nem is tudtam ki vagy
(csak hogy iskolatársak voltunk), de valami megragadott a kisugárzásodban.
Állandóan mosolyogtál, áradt belőled az odafigyelés mások iránt.Azon a napon is vonzottad tekintetem.
Akkor nem gondoltam túl a dolgokat. Nem próbáltam két, vagy több eseményt összekötni. Hagytam, had történjenek csendben a dolgok.Az iskola megállója előtt nagyon sokan szálltak fel. Mi amúgy is álltunk, és a tömeg miatt egymás mellé kényszerültünk.
Előttem nyúltál át, hogy megfoghasd a korlátot. Hátrébb akartam húzodni, de mozdulatom azon nyomban félbeszakadt, mikor megláttam kezedet.
Vékony, rövid ujjaid átölelték a fakult korlátot. Gyűrűsujjadon ezüstös karika csillogott, ahogy néha rávetült a fény.
Összhangban volt a mutatóujjad körmére mesteri pontossággal felkent kék lakkal.Azt gondoltam; egy fiú miért tesz ilyet? Ezt csak a lányok csinálják!
Próbáltam másra figyelni, de az az egészen apró része a testednek érdekesebb volt az előttem nyomorgó nőnél, a kislánynál aki hisztizett az édesanyjának alig két üléssel odébb, sőt, még a gyönyörű palettától is, ami az égre vetült.
Illett hozzád.
Volt rajtad egyáltalán valami ami ne lett volna szép?Te lettél az én palettám, miben mindig megtaláltam a világ összes színét.
_____________
YOU ARE READING
Anyajegy // Junhwan
Fanfiction15 ok, amiért beléd szerettem. ~ Koo JunHoe & Kim JinHwan