Deel 2.

438 18 9
                                    

Appie wil weglopen maar is tegelijkertijd ook nieuwsgierig naar wat fatima te zeggen heeft.
'Ewa zeg dan wat je wil zeggen faat! Dan kan ik weer weg hier!'
Fatima die kijkt appie strak aan en beseft ff niet wat haar overkomt.
"Appie luister," begint ze met een brok in haar keel.
"Deze jongeman naast me is gewoon een vriend. Ik wou hem terugpakken omdat ik dacht dat het drama was. Maar blijkbaar is er sprake van miscommunicatie en.." op dat moment zegt appie, ' Ja ja dit heb je al gezegd.. is dit wat je wou zeggen want je valt een beetje in herhaling! '
"Nee laat me uitpraten!" Begint fatima snauwend.
"Ik weet dat hij af en toe vreemd gaat! We zijn nog geen jaar getrouwd en hij doet hartstikke geheimzinnig. Ik weet niet waarom ik hem zo wou kwetsen. Ik weet niet wat me bezielde. Ik ga niet vreemd. Echt niet!"
Appie begint te zuchten en zegt dan heel droog.." ja ja luister ik ben niet jouw dr phill. Ik zeg alleen wat ik heb gezien, en dat is dan je hand in hand kwam aanlopen met die zakof. "
De mattie van fatima hoort op een afstand het woordje zakof en voelt zich aangesproken..
"Heb je het tegen mij wela?"
Appie kijkt 'm aan en zegt.. 'Zie jij hier een andere zakof? Ja ik heb het tegen jou? Watser!' En begint op 'm af te lopen. Fatima houdt 'm tegen en zegt, "Appie appie niet doen aub niet doen! Luister aub." En trekt hem weg van de andere gozer.
Appie blijft kijken naar die gozer maar reageert op haar.  'Ja wat is er fatima?'
"Ik wil het goedmaken. Je weet dat dit niets voor mij is. Die gozer is niets van mij. Is een boizan. K wou drama jaloers maken. Maar in ieder geval..
Heb je nog interesse in me vriendin? Ik zal er namelijk alles aandoen zodat je met haar kan afspreken. De eerste date verliep nie zo goed. Maar ik blijf een goed woordje voor je doen totdat ze met je afspreekt."
Appie denkt na.. en zegt dan.. 'in ruil daarvoor wil je zeker dat ik niks tegen drama zeg?'
"Je mag zeggen dat je niemand hebt aangetroffen?"
Appie kijkt haar aan en is een minuut stil, en ondertussen bijt fatima op haar onderlip. Een vorm van stress die ze heeft.
'Is goed' zegt appie. 'Jij regelt je vriendin voor me en ik heb niks gezien!'
Dankjewel wollah echt dankjewel zegt fatima opgelucht.
'Bek dicht. Ik geef je 3 dagen de tijd.' En loopt zo weg.

Ze kan opgelucht ademhalen.. en loopt naar haar mattie.. die vervolgens zegt.. 'En??'
Zegt fatima.. "Die sukkel heeft niks door. Maar maak je nie druk liefje. Gauw dump ik Drama en ben ik helemaal van jou."

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 25, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Getrouwd met de duivelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu